robert750sf Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg kjøpte meg istad en svhs kabel til å koble til tvn min (philips 28" pw8806 widescreen 100 hz). Etter å ha koblet opp er jeg meget skuffet over bildekvaliteteten. Det flimrer veldig og masse støy. Noen som vet om hva som er galt? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det heter s-video, S-VHS er noe annet... Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Du har komt med forlite opplysninger. Men Pal, secam og ntsc er et par tips. Og det heter S- video. Har du svideo inngang på tv? Eller bruker du scart ? Hvilken typkabel bruker du mellom tv/ pc? Lenke til kommentar
stroganoff Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det heter s-video, S-VHS er noe annet... s-video og s-vhs er da bare 2 navn på samme sak? Lenke til kommentar
robert750sf Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Tror nok stroganoff har rett der ja. Men samma det da.Er ikke vesentlig. Jeg bruker s-video kabel mellom pcn og tvn og det er s-video inngang på tvn. Hvor stiller man inn på pcn om utgangen skal sende ut pal eller ntsc? Setter pris på svar! Lenke til kommentar
stroganoff Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 det er vel litt avhengig av hvilket skjermkort og hvilken programvare du bruker for å få tv-ut. selv bruker jeg tvtool til dette på 4200 kortet, og der er det en enkel knapp på hovedmenyen for å få til dette. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det heter s-video, S-VHS er noe annet... s-video og s-vhs er da bare 2 navn på samme sak? Nei, det er ikke det samme. S-video er den kabelen, eller rettere sagt det signalet som blir sendt gjennom s-video kabelen (C/Y eller hva det heter). S-VHS er et videoformat, en videreutvikling av VHS, og har ingenting med s-video å gjøre. (Her har du en S-VHS spiller) Lenke til kommentar
stroganoff Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 ok, jeg skal ikke krangle. men det stod faktisk s-vhs på den siste kabelen jeg kjøpte, og ikke s-video :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå