Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Harddisk lager rare lyder + får uventet bluescreen

Anbefalte innlegg

Ja. Jeg har nettop kjøpt ny PC. Bygget sammen selv, alt skal være i skjønneste orden. Eneste som er problemet er at jeg får en og annen uventet bluescreen pluss at den nye 750 GB harddisken min lager rare lyder.. PÅ en måte knurre lyder. eller hard dirring. Det kommer mest når jeg spiller.

Kan noen forklare meg hva som er problemene mine? Helst en løsning på problemene også hvis det er mulig =)

Den nye harddisken er denne:

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=34190

Jeg har også ett problem med at pcen fryser i korte intervaller når jeg spiller samtidig som noen logger seg på msn. Hvis noen kan hjelpe meg så plxplx=)=D Lololololo

d>w<b

Endret av Kiwi-Kun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå på kontrollpanel > System > Avansert og velg innstillinger under oppstart og gjennoppretting. Under systemfeil, fjerner du krysset ved start på nytt automatisk. Så neste gang du får blåskjerm, så kan du ta bilde og legge ut her. Blåskjermen kan i de fleste tilfeller forklare hva som er feilen.

Lenke til kommentar

det er litt forskjellige bluescreens jeg får tydeligvis.

En av dem sier at noe er galt med runtime.sys filen min og når jeg restartet for n'te gang nå nettop fikk jeg beskjed om at det var en orm i runtime.sys filen min. Hva gjør jeg? :O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...