Kiwi-Kun Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Ja. Jeg har nettop kjøpt ny PC. Bygget sammen selv, alt skal være i skjønneste orden. Eneste som er problemet er at jeg får en og annen uventet bluescreen pluss at den nye 750 GB harddisken min lager rare lyder.. PÅ en måte knurre lyder. eller hard dirring. Det kommer mest når jeg spiller. Kan noen forklare meg hva som er problemene mine? Helst en løsning på problemene også hvis det er mulig =) Den nye harddisken er denne: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=34190 Jeg har også ett problem med at pcen fryser i korte intervaller når jeg spiller samtidig som noen logger seg på msn. Hvis noen kan hjelpe meg så plxplx=)=D Lololololo d>w<b Endret 13. juni 2007 av Kiwi-Kun Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kan være feilen du har med harddisken som gir deg bluescreen problemene. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Men harddisken fungerer fint. Den lager bare rare lyder. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Gjelder frysinga bare når noen logger på MSN? Kan jo være ide å prøve å avinstallere det for å teste. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Gå på kontrollpanel > System > Avansert og velg innstillinger under oppstart og gjennoppretting. Under systemfeil, fjerner du krysset ved start på nytt automatisk. Så neste gang du får blåskjerm, så kan du ta bilde og legge ut her. Blåskjermen kan i de fleste tilfeller forklare hva som er feilen. Lenke til kommentar
Kiwi-Kun Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 det er litt forskjellige bluescreens jeg får tydeligvis. En av dem sier at noe er galt med runtime.sys filen min og når jeg restartet for n'te gang nå nettop fikk jeg beskjed om at det var en orm i runtime.sys filen min. Hva gjør jeg? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå