Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer med reformatert harddisk (løst)

Anbefalte innlegg

Nok et problem jeg håper på litt feedback på. jeg har overtatt en hardsisk med innhold jeg ikke fikk tilgang til. Jeg valgte å reformatere disken og innholdet ble borte. Men, likevel sier egenskapene at tilgjengelig diskplass er det samme som med innhold. betyr dette at innholdet ikke er slettet, og hva kan jeg evt gjøre med det?

Hilsen Anders

Endret av anders1976
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er stor forskjell på å hurtigformatere og det å ta en vanlig formatering............

8852016[/snapback]

Du kunne ikke være så elskverdig å forklare hva du mener denne forskjellen går ut på?

Eller er det bare slik at du TROR det er stor forskjell fordi det tar så mye lenger tid?

I denne sammenhengen er det null forskjell på resultatet. 99% av tiden på 'vanlig' brukes til å sjekke disken for dårlige sektorer.

Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig klar over forskjellen, men siden han har problemer også etter formateringen (som kunne vært en hurtigformatering), så kunne det ha vært sektorfeil. Derav spørsmålet.

Slik du framsetter ditt svar så virker det som om det er likegyldig om du velger vanlig eller hurtig. Derfor ville jeg påpeke at det faktisk er en stor forskjell i hva som skal utgjøres ettersom hva en velger.

Jeg vil beklage til anders1976 at tråden din er litt utenom nå.

Prøvde du å slette partisjoen og å opprette en ny partisjon?

Litt mer info om størrelse på disk og evnt filformat den har brukt før?

Endret av sesteen
Lenke til kommentar

Hei hei

dere står på barrikadene skjønner jeg, ingen grunn til det for min del, men morsomt at det opptar dere da. Jeg har nå prøvd å slette partisjonen og satte igjen igjen. Den fungerer helt som den skal! Takk for hjelpen begge to.

Det som nå er et større problem er hvordan jeg skal få dvd spilleren min til å fungere igjen etter råd fra en kar fra forumet. HeHe, jeg får krampe av pc noen ganger. Samboeren står og ler, det hele minner mest om ikea montering anno 1980.

Ha en super kveld begge to!

Hilsen Anders

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...