Turbo sindre Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei reinstalerte windows for litt siden pga øddelagte boot filer. valgte å ikke formatere os disken da jeg hadde en god del der jeg ikke ville slette. men nå kommer det problemer om je skal spille spill. noen ganger vill de ikke kjøre i det hele tatt andre gange låser de seg mens de loader, og hvis jeg er heldig ka jee kanskje spille 5-10min før det kommer opp feilmelding eks: gtasa exe må lukkes for de den har et problem. ganske standar. slo opp den tekniske informasjonen jeg får og der står det: "C:\DOCUME~1\SINDRE~1\LOKALE~1\Temp\5901_appcompat.txt" dette stå det på alle spill eller program når de krasjer. Men det var den gamle kontoen min som hettet " sindre" som i "C:\DOCUME~1\SINDRE" da jeg måtte lage en ny da jeg reinstalerte windows. Er det noe jeg kan gjøre for å rette opp dene feilen utenom å måtte eventuelt formatere os disken? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har du reinstallert spillene (og andre programmer) etter at du reinstallerte Windows? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 ja de som lå igjen funket ikke så var nødt til det Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 uten at jeg har noen umiddelbar løsning på problemet så høres det jo ut som om det er en konflikt mellom det gamle oppsettet ditt og det nye. Hadde jeg vært deg så ville jeg tatt ut backup av de tingene du ønsker å ta var på, for deretter å formattere og installere alt på nytt. Ligger ofte igjen rester etter den gamle Win installen, og at dette fører til konflikter er ikke noe uvanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå