simson Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har nå en Nokia 6233, som jeg egentlig er superfornøyd med: Størrelse/Design (ikke stor, ikke klapp) Bruksområder 3G Kjapp (ikke Symbian) Alt dette passer meg perfekt. Eneste minuset er at mobilen har begynt å svikte, ved at den plutselig går i hvit skjerm. Sist uke skrudde den seg helt av (selv om full-ladet), og nektet å skru seg på igjen, selv med andres batteri/simkort osv. Jeg måtte derfor reparere den hos fiksern, men den går fortsatt i hvit skjerm jevnlig. På bakgrunn av dette er jeg skeptisk til å kjøpe 6233 på nytt. Men så ser jeg at det er få andre som matcher 6233 på de kriteriene jeg har. SE har noen (610 osv), men er litt skeptisk til SE etter de erfaringene min bedre halvdel har hatt. Jeg vurderer også Nokia 6300 sterkt, selv om den ikke har 3G. Er det noen som har andre anbefalinger? Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hva med den nye SE S500i, kommer ut veldig snart. Har sett minste pris. Den er på 2099,-. Men har du noen linje får hvor mye mobilen kan koste. Da blir det lettere. PS. skal selv kjøpe S500i. Lenke til kommentar
simson Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Takk for tips, skal sjekke den nærmere! Angående pris har jeg vel sett for meg rundt 2000, men kan være noe fleksibel for drømmetelefonen (men ikke over 4000). Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har du prøvd å skifte frimware? Lenke til kommentar
simson Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Har du prøvd å skifte frimware? 8852048[/snapback] Takk for tips, men dessverre: Yup. Firmware, batteri og minnekort er alle forsøkt skiftet, men fortsatt samme problem, dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå