Kakofoni Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg hadde fri idag og ville ikke stå opp, derfor dro jeg frem en av kassene som ligger under senga mi, som inneholder kun gamle Donald-blad. Jeg fant tak i en ekstrautgivelse kalt "Visdommens voktere", en historie av Don Rosa. Dette minte meg om hans fantastiske historier og nesten hovedgrunnen til at jeg samlet på Donald før. Er det noen som vet om noen gode samlebøker som inneholder Don Rosa-utgivelser av Donald Duck & Co? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Se her: Don Rosa på serie.no Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Don Rosa er elsk, må se å skaffe meg en den pakka jeg også! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Takk, Double o' seven. Dette skal jeg skaffe meg, i tillegg til Life and Times of Scrooge McDuck som jeg fant nå nettopp. Ja, Don Rosa er virkelig elsk. Helt utrolig hvor fantastiske historiene hans er. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg får fortsatt Donald i posten etter mange år... og jeg håper hver gang på at en Don Rosa story skal komme! Det er noe spesielt med tegningene og de spennende ekspedisjonene! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Det er det. Og alle tilbakeblikkene man får fra Skrues ungdom, og all historien bak forskjellige ting, som f.eks Visdommens Voktere som jeg snakker om i første post, som forteller at hakkespettboken inneholder essensen av Alexandrias bibliotek Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Se her: Don Rosa på serie.no 8857720[/snapback] ooOOo den og Carl Barks hall of fame boka skal bestilles , de to er de beste tegnerne av donald historier. EDIT: eventuelt bare starte et abonemang på serien Endret 14. juni 2007 av FtZ- Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Outland har også oppfølgeren til Skrue-boka (http://www.outland.no/default.aspx?did=19512247). Der er det noe som visstnok ikke har blitt publisert i norsk Donald. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er det noen andre som har bestilt den Don Rosa pakka og fått den? Har ventet på den i over 2 uker nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå