anders1976 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Noen som kan hjelpe meg med dette? Jeg har fått en dvd brenner som da blir min nummer to. Er det noen enkel måte å få denne til å fungere sammen med min gamle? Jeg har sett at cd spillere kan fungere som slave men er usikker på om dette går med dvd brenner. Er ute etter noen noen som kan gi meg en enkel coaching på dette, så skriv i vei om du har lyst. Hilsen Anders Endret 17. juni 2007 av anders1976 Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det går fint an å ha som slave, men jeg anbefaler det ikke. Hvis du skal f.eks ta sikkerhetskopi av en film, blir det bedre hvis du skiller dvd-brennerne på hver sin ide-kabel. Du har garantert en ide-kabel der du har en ledig inngang. Der er det bare sette alt på cs, så vil komponentene styre seg selv. Lenke til kommentar
anders1976 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Hei og takk for svar. Jeg har forsøkt legge den til på måten du foreslår men da kuttet maskinen etter oppstart av spilleren. Den kom opp som spiller men jeg ble nektet tilgang og maskinen kuttet. Noen ide om hva det kan være? (ut over at jeg er en håpløs pc bruker hehe). Hilsen Anders Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Prøv med CS på HDD og SLAVE på den Brenneren du kobler på samme IDE kabel. Sett MASTER på Brennerer som er på den andre IDE kabelen. mvh Abbyss Lenke til kommentar
anders1976 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Hei hjelpere Da fungerer alt som det skal, tusen takk for hjelpen! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hei hjelpereDa fungerer alt som det skal, tusen takk for hjelpen! Ha en fin kveld! 8853860[/snapback] Bare hyggelig det :-) Edit: Kanskje du skal slenge på en [LØST] i Emne feltet. mvh Abbyss Endret 13. juni 2007 av Abbyss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå