NeverMind Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har denne maskinen: asus a7a266 amd t-bird 1.34 256 ddr pov gef. 4 4200 SE / geforce 2 pro 40 gb 7200 En del av de nye spillene går ikke så bra lenger og spill som bf 1942 hakker. Lurer på hva som trekker mest ned på maskinen min? Har på følelsen at det er mer ram jeg trenger. Skjermkortet er nytt men sender det tilbake fordi jeg ikke merket noe spesiell forskjell fra det gamle (gef. 2 pro) Hva sier dere? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hvis det er kun BF 1942 som hakker så ville jeg ikke tatt det så tungt. det er tross alt et svensk spill fra spøk til alvor, jeg har sett BF1942 hakke på en P4 2.4ghz med Radeon 9700 PRO uten å finne en forklaring på det... Du ser ut til å ha nok ram, uansett om det aldri kan skade annet enn lommeboka di å sette inn mer. Du burde merke en ytelsesøkning med GF4 kortet i forhold til GF2pro Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Å gå tilbake til GF2 er ikke akkurat en genistrek.. Kjøp en billig CPU til hovedkortet ditt (XP2100 kanskje?) og litt mere RAM. Men uansett, den PCen din bør funke bra i det meste den altså, det er nok bare BF1942 som tuller med deg. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har samme prob med den gamle pcen (xp2000+ 768md sdram gf4) det hakker bare i tutorial, ikke ta det så tungt, tror det er en bug Lenke til kommentar
NeverMind Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Grunnen til at jeg lurte på om jeg har for lite ram er at jeg under spilling av bf1942 fikk opp feilmelding om at jeg hadde for lite minne, eller brukte for mye... Av og til hakket det, og noen ganger gikk det relativt bra. Det er ikke bare på grunnlag av dette jeg vurderer å oppgradere.. Kjøpte dette pov gf 4 se skjermkortet som sagt. Men fikk bare 6400 i 3d mark. Er det prossesoren som gjør at jeg ikke får nok ut av kortet? Kortet i seg selv skal jo være god for over 10 000? kanskje en xp 2100 er løsningen? Lenke til kommentar
NeverMind Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Grunnen til at jeg lurte på om jeg har for lite ram er at jeg under spilling av bf1942 fikk opp feilmelding om at jeg hadde for lite minne, eller brukte for mye... Av og til hakket det, og noen ganger gikk det relativt bra. Det er ikke bare på grunnlag av dette jeg vurderer å oppgradere.. Kjøpte dette pov gf 4 se skjermkortet som sagt. Men fikk bare 6400 i 3d mark. Er det prossesoren som gjør at jeg ikke får nok ut av kortet? Kortet i seg selv skal jo være god for over 10 000? kanskje en xp 2100 er løsningen? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 KJøp 256mb mer ram og en større prosessor da. Tror nok at det er prosessoren som begrenser deg der ja. Men husk 3d mark er ikke alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå