Gå til innhold

Skal kansje kjøpe en PSP

Flamme73

Anbefalte innlegg

Jeg skal kansje kjøpe en PSP fordi den passer akuratt til fordhollet mitt.

Jeg skal nemlig:

Ha en lett maskin(PCen blir for tung)

Ha god graffik.

Spille konsollspill(når jeg ikke er hjemme)

Multiplayer uten kabel.

Ta den med meg(bærbar)

Og mye mer :!:

Men jeg vet ikke om jeg blir anbefalt og kjøpe denne konsollen.

Tenker litt på pengene og, så kan noen si meg hvor mye ca. pris denne vil ligge på hvis jeg kjøper den i en butikk(Nettet er utelukket)

Håper jeg får gode svar.

Vinner kansje en ps3 så jeg sier ikke nei takk til et produkt til fra SONY da nei :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ventet litt :) Det går nemlig rykter om at det kommer en ny PSP snart. Den vil ha bedre batterikapasitet, og større lagringsplass (8 gig).

Jeg kan jo også nevne at de fleste jeg kjenner som har psp idag bruker den veldig lite, men det trenger selvfølgelig ikke å gjelde deg :)

Lenke til kommentar

Den PSP'n kommer nok ikke før om et par år! Så, du kan nok trygt kjøpe deg en PSP idag, uten å tenke på at det kommer en ny om noen måneder! :)

Husk, det med den nye PSP'n er bare rykter! Det er ikke slått fast noe fra Sony enda...

Lenke til kommentar

Ikke vent på den nye. Så vidt jeg vet er den ikke bekreftet engang.

PSP er en artig maskin. Kjøp deg en som du kan kjøre homebrew på(men da må du vite at du får en med riktig firmware slik at du kan installere custom firmware. Sjekk denne tråden)

Dessuten må du kjøpe deg MGS portable ops og GTA liberty city stories :)

Lenke til kommentar

Jeg skal kjøpe PSP og kommer ikke til å vente på den nye. Den kommer aldri i livet før nyttår til Norge hvis den i det hele tatt kommer og da er hele vitsen borte da jeg skal ha den med på reise i sommer blant annet :) Så SpaceWorld kjører kampanje til 1500 spenn for PSP og 1000 spenn for DS lite til og med 18. juni.

Lenke til kommentar
Jeg skal kjøpe PSP og kommer ikke til å vente på den nye. Den kommer aldri i livet før nyttår til Norge hvis den i det hele tatt kommer og da er hele vitsen borte da jeg skal ha den med på reise i sommer blant annet :) Så SpaceWorld kjører kampanje til 1500 spenn for PSP og 1000 spenn for DS lite til og med 18. juni.

8854492[/snapback]

Jeg har også kjøpt meg PSP mye grunnet reisen i sommer samt at den er kompitabel med PS3. Anyway jeg gikk for den pakken som de selger på Elkjøp, 2GB minne og 2 UMD filmer 1995,-. Bestilte meg også 2 stk ekstra baterier for $10 stk og MGS Portable Ops. Den lange flyturen og lange ventetiden mellom landingene er reddet takket PSP. :D

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med PSP sitt spillutvalg etter min smak, priser på disse og at den har EN stor fantastisk god skjerm. I tillegg har PSP langt flere funksjoner jeg har nytte av som DS ikke har. Å for eksempel betale ekstra for webbrowser er uaktuelt. Skulle gjerne hatt begge da det er noen få spill på DS jeg kunne tenkt meg, men det får holde med PSP.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått PSPen i hus. 1500 spenn for base pack på Spaceworld. Ikke så ille. Bestille noen spill og 4 GB kort til under 400 inkl frakt så blir dette bra. I tillegg til litt dall fra ledshoppe.com. Prøvde å finne mitt trådløse nettverk hjemme som har WPA-kryptering og skreiv inn alt det nødvendige men PSPen sier routeren ikke er skrudd på... noen tips?

Var forresten et par piksler som blir hvite når de skal være sorte. Men men, står i manualen at slik er det bare og det vet jeg. Er vel min. 5 piksler som må være døde for at man skal få ny. Hadde jeg handla på nettet kunne jeg brukt angreretten, men men. Må jo betale portoen tilbake da. Har ikke så mye å si, ser de nesten ikke uansett :)

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Kjøp heller DS Lite, mye kulere spill :) Har hatt begge konsollene, PSP brukte jeg aldri så den solgte jeg. DS Lite'n bruker jeg til stadig. Og nei jeg er ingen Nintendo fanboy (er mer Sony fanboy, har PS3) ..

8858379[/snapback]

Jeg har en DS men jeg syns maskinen var litt skuffende(Nå har jo jeg ikke prøvd mange spill men) Passet bare ikke til min smak.

Takk for alle svar jeg har fått :D

Bare skriv mer.

Kjøper nok PSPn min snart og, skal kjøpe med et spill swbf2 til psp.

Men jeg lurer fortsatt på en ting:

Er det lurt og kjøpe med minnekort? For jeg skal høre på musikk på den, Kansje bilder og filmer.

Håper på gode svar :!:

Lenke til kommentar
OT:

Noen som veit om Memory Stick Duo finnes i større enn 4g?

8868903[/snapback]

Ja det finnes men har ført at du ikke får mer enn 4 gig inn i en psp. Skal du ha for eksempel 8 gig må du kjøpe 2X4 gig

8868915[/snapback]

Så PSP'n støtter ikke mer enn 4g? Dette må vel være noe Sony kan fikse i en firmware oppdatering vel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...