РЦП-88 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Jeg går på en skole hvor lærern ofte er borte og vi ikke får vikar. Kan man søke om erstatning for tapt undervisning og dårlige karakterer pga. dette? Rektor og lærerne, ved henvendelse sier i korte trekk klassikeren: Ansvar for egen læring. Endret 13. juni 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ja? Klarer du ikke å lese noe selv kan du bare gi faen i håp om høyere utdannelse i hvert fall. Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kloffsk: Skjerp deg! Er en grunn for at man har lærer, jeg tror ikke det har noe med om RCP-88 kan lese selv eller ikke. En lærers jobb er å undervise og veilede elevene sine. (Selv om du kanskje aldri har hatt behov for hjelp eller veiledning.) RCP-88: Du kan jo skrive en klage på mangel på lærer/vikar til fylket. Eventuelt kan du klage på karakterene du får dersom du mener at mangelen på lærer/vikar har ført til lavere karakter enn hva du eller ville ha fått. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 hva er vitsen med noe som helst? Kunne jeg ikke bare fått utlevert læreplanen og bøker og gått opp som privatist? Er en grunn til at jeg går på skole Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du kan faktisk gå opp som privatist. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Ja, det vet jeg godt, men ville jeg gjøre det, hadde jeg helle gjordt det. Jeg går på skole for å få veiledning og undervisning fra lærere, noe jeg ikke alltid får. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå