Krom-stag Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Jeg er relativt ny på å ta bilder med dslr, men jeg tok et bilde jeg var litt fornøyd med. Noen få endringer i curves og levels har jeg gjort. Ønsker kritikk . Endret 13. juni 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Litt dumt at du la bildet inn i Euro Foto,du må nemlig være registrert får å se bildene. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Litt dumt at du la bildet inn i Euro Foto,du må nemlig være registrert får å se bildene. 8851550[/snapback] Sorry, skal fikse en annen host. Edit: sånn, nå funker det. Endret 13. juni 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Leraand Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Litt dårlig fokus. Jeg syntes ikke blomsten var så veldig fin men. Det som er bra er hvor blomsten er i bildet liker dette:) Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er flere ting som du kan gjøre for å bildet bedre: 1. Croppe det slik at blomsten kommer i fokus 2. Bedre kontrast 3. Øke fargemetningen I tillegg er det litt for rotete bakgrunn som forstyrrer bildet, kunne ha blitt bedre med større blenderåpning. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 For mørk og få blomsten i fokus, prøv å ha en ensfarget bakgrunn så ikke bakrgunnen stjeler oppmerksomheten Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei du! De aller største blemmene du har gjort er 1 - Skutt med lys bakgrunn og mørkt motiv. Styr unna denne kombinasjonen! 2 - Brukt for høyt blender-tall (eller for liten blender, om du vil). Om du hadde skutt i A-modus (blenderprioritet) og skrudd på hjulet til f/2.8, så hadde bakgrunnen blitt mye mykere. Ellers var det fint komponert - trenger ikke ha motivet helt i midten hele tiden! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Hei du! De aller største blemmene du har gjort er 1 - Skutt med lys bakgrunn og mørkt motiv. Styr unna denne kombinasjonen! 2 - Brukt for høyt blender-tall (eller for liten blender, om du vil). Om du hadde skutt i A-modus (blenderprioritet) og skrudd på hjulet til f/2.8, så hadde bakgrunnen blitt mye mykere. Ellers var det fint komponert - trenger ikke ha motivet helt i midten hele tiden! 8855485[/snapback] Roger. Du må huske at dette var det første jeg synes var litt fint... Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Sorry om jeg var litt for skarp.. Og mine første bilder med speilrefleksen var ikke akkurat supre de heller. Uansett, det er bare å knipse i vei og spørre kjentfolk om råd og feedback. Endret 14. juni 2007 av jpsalvesen Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Sorry om jeg var litt for skarp.. Og mine første bilder med speilrefleksen var ikke akkurat supre de heller. Uansett, det er bare å knipse i vei og spørre kjentfolk om råd og feedback. 8857307[/snapback] Går greit. Jeg skal ta et mini kurs med han som starta FotoVideo, heldige meg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå