Gunnar Lium Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Skal bygge meg PC om en uke eller to. Hadde egentlig sett meg ut Asus P4PE som hovedkort, men ser nå at P4G8X kommer hvert øyeblikk, og at dette kortet jo støtter både AGP 8X og Dual-DDR, samtidig som det bare er cirka 300 kroner dyrere. Kommer til å kjøpe 2x twinMOS 512 PC2700 CL 2 og Herc 9700Pro. Dette burde vel tilsi at P4G8X er det beste valget? Noen synspunkter? Burde ikke prisforskjellen vært større? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 8X AGP utgjør veldig liten forskjell i ytelse. Lenke til kommentar
Gunnar Lium Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Men Dual DDR utgjør vel en viss forskjell? Og 300 kroner er også en veldig liten forskjell... Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 har du råd og tid så vent... 8x agp kan komme til å bety noe senere, og dual DDR er nok verd å vente på. Om ikke for annet vil vel dette muligens være kjekkt å ha når intel kommer med 800mhz fsb? Lenke til kommentar
Gunnar Lium Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 800mhz FSB krever vel nytt hovedkort uannsett? Og minnebrikkene til Dual DDR er jo (så vidt jeg har skjønt) de samme som til "gammel" DDR? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå