Romy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hei. 1. Jeg får ikke oppdatert min N95, prøver med Nokia Software Updater. Men den finner ikke mobilen... Har valgt PC Suite som standard tilkoblig. Noen som kan forklare hva jeg kan gjøre? 2. Kan jeg surfe med mobilen når jeg f.eks. har koblet den til PC, altså med nettet som er på PCen (laptop)? 3. Er det bedre å installere programvarer på minnekort eller telefonminne? Takk på forhånd, ha en fin dag Edit: Spørsmål og emne tittel Endret 13. juni 2007 av romy Lenke til kommentar
balaba6 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 nr 1. skjønner ikke hva du mener nr 2.nei det kan du ikke. nr 3.det er det samme hvilket du bruker men hvis du legger ting på minne kortet så kan du restarte telefonen uten at du mister softwaren som du har lagt på minne kortet.desuten er det mer plass på et minnekort og det er jo ganske tustelig å ha noe på minnekortet og noe på telefon minne. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Angående 3. balaba6 har allerede nevnt fordelene. Ulempen er at det kan gå treigere å kjøre programmer som ligger på minnekortet. I tillegg har jeg opplevd at programmer som skriver intensivt til sin egen mappe, har klart å kræsje hele minnekortet slik at det blir tømt. Lenke til kommentar
Romy Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Så hvis det kræsjer på telefonminne så blir hele telefonen tømt? Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvis NSU ikke finner telefonen din må du Reinstallere Driveren. Hadde samme problemet for litt siden, men og reinstallere gjorde jobben. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Så hvis det kræsjer på telefonminne så blir hele telefonen tømt? 8857056[/snapback] Jeg har aldri opplevd et slikt kræsj på telefonminnet. Kun på minnekortet. Regner med at telefonminnet er bedre beskyttet mot slikt. Etter at jeg la programmet i telefonminnet skjedde det aldri igjen. Endret 14. juni 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Du må Reinstallere Driveren. Høyreklikk på Min datamskin. Klikk så på egenskaper. Så gå på enhetsbehandling. Så reinstallerer du Driveren. Got it? Lenke til kommentar
Romy Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Driveren til hva da?:S Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Etter som jeg har forstått er det driveren til selve usb->virtuell com-port. Se her. Arrester meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Etter som jeg har forstått er det driveren til selve usb->virtuell com-port. Se her. Arrester meg om jeg tar feil. 8874221[/snapback] Helt riktig, hvis du følger den oppskriften litt lenger oppe så sal den finne telefonen din etterpå Lenke til kommentar
Romy Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Jeg installerte driveren fra CDen jeg fikk med. Det gikk greit å installere, etter det omstartet jeg laptopen, men det står fortsatt gul anførselstegn (!). Edit: Når jeg prøver å oppdatere igjen sier den at den ikke finner maskinvare Endret 16. juni 2007 av romy Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jeg installerte driveren fra CDen jeg fikk med. Det gikk greit å installere, etter det omstartet jeg laptopen, men det står fortsatt gul anførselstegn (!). Edit: Når jeg prøver å oppdatere igjen sier den at den ikke finner maskinvare 8875725[/snapback] Har du følgt oppskriften ovenfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå