Ray005 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) :!: Hei jeg lurer på hva andre synes om de forskjellige mobilmerkene. Hvilket er best, dårligst? Skriv inn det du synes. Skriv også inn den mobilen du foretrekker. Skri, skriv, skriv. Endret 13. juni 2007 av Ray005 Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Hei, bare får og si det sånn. Så har jeg en kjærlighet til SE. De har de beste mobilene. Men jeg hater heller ikke Nokia. De er helt okey. Men ikke like bra som SE. Motorola og LG er helt ute av kappløpet mot SE og Nokia. Siemens har veldig knotete mobiler, men er bedre enn LG og Motorola. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har alltid hatt Nokia, SE, og Siemens.. men mitt nyeste innkjøp ble en Samsung, og nå er jeg forelsket i dem Rask og bra meny, kjapp telefon, lynkjapp på å lese meldinger, utrolig lett å hurtig å skrive på (men krever en del øvelse) og ellers bare flott<3 Eneste jeg ikke liker med Samsung er deres PC software.. kunne vært langt bedre.. Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Hvilken Samsung da? Bare lurer. Har også et emne på "Hjelp, skal ha ny telefon" Der jeg lurer på hvilken mobil jeg skal kjøpe meg, trenger forslag. Hyggelig vis dere skriver. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 K810i, helt klart. Livet ditt blir bedre hvis du kjøper den. Billig og bra er den Kjøp nå Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvilken Samsung da? Bare lurer. 8851713[/snapback] Samsung SHG-D900 Black Edition Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hvilken mobiler som er "best" blir nok personlige preferanser... Selv liker jeg N-serien til Nokia, pga fine skjermer, gode muligheter og Symbian systemet. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 n95 er beste telefonen eg har hatt;) har liksom alt:P hehe Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Alt pluss ræva batteri og masse stæsj man egentlig ikke trenger Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Nokia N95 er den ultimate Telefonen. Har alt, men er en batterisluker :!: Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Best: Nokia SE Rompe: Samsung Har hatt to samsung som begge var helt håpløse. Dårlig service og oppfølging også. Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Har alltid hatt en Kjærlighet for SE! Og De nye mobilene som ble presengtert i går var også Bra! SE er egentlig helt perfekt for en normal bruker syns jeg, Enkelt uten Symbian eller lignene, og Liker at de har dedikerte Musikk og Kameratelfoner, På dems hjemmebane er det ingen som har noe i nærheten av og slå dem:P Endret 15. juni 2007 av Pernilsen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Best: -Nokia -SE Dårligst: -Motorola -siemens Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Enkelt uten Symbian eller lignene Symbian er akkurat like lett som SE sitt oppsett. Men det har MULIGHETER til og gjøre mye mer. og Liker at de har dedikerte Musikk og Kameratelfoner, På dems hjemmebane er det ingen som har noe i nærheten av og slå dem:P Jeg liker heller og ha en telefon som tar begge to i samme pakke og gjør det 90% like godt i begge deler Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jepp ELSKER rett og slett den nye nokiaen min N73 Music edition god lyd (syns den har like god lyd på mp3 som kamerata sine Walkman, om ikke bedre!) veldig fornøyd med prisen.. og ALT med telefonen Men best : Nokia Se Samsung dårligst : motorola (ekstremt dårlig, SIEMENS !) Endret 15. juni 2007 av vofif Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Siemens er best. Jeg sitter fremdeles med en Siemes C45, og den kan både ringe og sende meldinger enda. Og den tåler alt - både bading og trappefalling. Har ikke prøvd andre, så noen "dårligst" kan jeg ikke utpeke. Lenke til kommentar
Arnie001 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Må si jeg liker SE best, sikkert fordi jeg er fjortis og ikke trenger all "smart-teknologien" mange av nokiane har, og jeg tycker de har bedre brukervennlighet. Et godt merke for unge Mens nokia er litt mer "seriøst" merke, for de som trenger TINg i stället for looks.(de har jo tøffe tlf'er de og, men på ein annan måte. Samsung er allrounder Motorola er stilig. Siemens er crap IMO Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Blir litt telletråd-aktig denne men får nå komme med meningen min likevel. Har personlig best erfaring med Nokia og Sony Ericsson. Dem som har skuffet meg mest de siste to årene av mobilmerker jeg har brukt er Samsung, Motorola, Siemens og LG. Bruker nå Nokia E65 og til tross for noen software-problemer er jeg veldig fornøyd med denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå