metaman Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg ser at ITbutikken får det inn om noen dager, men etter de erfaringene folk har gjort med dem så er jeg litt forsiktig med å handle der. Jeg vil dessuten kjøpe det NÅ , og ikke om en uke eller 2. metaman Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Gå på prisguiden og søk bare.. Lenke til kommentar
metaman Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Vel, det var det jeg gjorde... Jeg fant ikke mer, jeg, fant du mer? Hvis du gjorde det så var det det jeg var ute etter :x Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Vel, det var det jeg gjorde... Jeg fant ikke mer, jeg, fant du mer? Hvis du gjorde det så var det det jeg var ute etter :x Support-datahjelp.no har det. Lenke til kommentar
metaman Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 jeg nevnte vel at jeg ville ha det NÅ, og da holder det vel ikke at lagerstatus ikke kan oppgis Jeg takker for dine iherdige forsøk, fUsiOn, men jeg hadde vel ikke postet det spørsmålet her hvis jeg hadde funnet det jeg ville ha på prisguiden?? :wink: metaman Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 jeg nevnte vel at jeg ville ha det NÅ, og da holder det vel ikke at lagerstatus ikke kan oppgis Jeg takker for dine iherdige forsøk, fUsiOn, men jeg hadde vel ikke postet det spørsmålet her hvis jeg hadde funnet det jeg ville ha på prisguiden?? :wink: metaman oh.. trodde du bare fant itbutikken jeg... mene, hvis du skal ha det nå.. så må du gå til utenlandske butikker, og da kan du likesågodt vente på at de har det på lager her i Norge. Send en mail til support-datahjelp.no da vet du.. spør om de har det inne, eller om de får det inn snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå