hitokiri Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Mer enn halvparten av oss blir urolige av å ikke kunne sjekke e-posten. Les mer Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hmm ... Å bli urolig fordi man ikke får sjekket e-postet et døgn, det syns jeg er ille. Men alt det andre, med å bruke mobiltelefonen til e-post og jobbe utenfor kontoret, det er vel noe man heller kan kalle praktisk enn avhengig? Jeg bruker e-post på mobiltelefonen hver dag, og syns det er veldig praktisk. Men jeg hadde ikke blitt urolig dersom det ikke fungerte en dag Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg er nok litt avhengig, er ikke uvanlig at jeg sjekker email 2-3 ganger pr dag når jeg ikke er på pcen. Da bruker jeg som oftest opera mini på mobilen. Lenke til kommentar
magio Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Er nødt til å skjekke mailen flere ganger om dagen, har også Thunderbird oppe 24/7 som laster ned mail hvert 10. min Er nok litt avhengig Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 vil nokk ikke kalle meg det. sjekker et par gang er i uka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg