Frysning Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei! Bærbar. Historien gjentar seg selv, min fem år gamle compaq dør for andre gang. HK døde engang før, da ble det byttet på garanti. Jeg ringte og hørte, det koster 7500,- inkludert arbeid for å få fikset dette. Det er bare skikkelig surt, for dataen er helt fin. 768 ram, 40gb disk, 2,2ghz p4. En helt fin surfemaskin. Kan den vekkes til live uten å bruke så mye penger? Tenkte på å kjøpe en delemaskin, fikk modellene som deler samme HK. Men ingen var til salgs. Eventuelt kanskje reperasjon? Hvis det kun er en sprengt kondensator kan det fikses. Skjermen, kan den brukes til noe gøy? Eventuelt gjøre slik at jeg kan bruke skjermen? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Blir å skaffe en delemaskin som du sier. Ellers er det bare å åpne den og feilsøke. Kan være en bagatell som skal til. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Utrolig nok... Var den ene rambrikken død samt cdrom, dette gjorde at den ikke bootet. Heldigvis var det den minste rambrikken, så nå er det bare 512 igjen hehe. Mye støv også, MYE. Åpner den kanskje igjen å bytter pasta på cpuen. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Mye støv er ikke helt bra Da er den brukanes igjen da Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Mhm. Men jeg har altfor mange skruer til overs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå