Gå til innhold

Bada med mobilen

Anbefalte innlegg

Har seg sån at jeg skulle ut og bade, så la jeg mobilen i ranselen for jeg tenkte jeg kom til og hoppe i vannet med den. Men så rinkte telefonen når jeg var på vei bort. Og da ende det opp med at jeg la den i lommen. Og som alle kansje har tippet til nå, så hoppa jeg uti vatnet med den. Bada en liden stund med den før jeg kom på det.

Og jeg tenkte som så at det var like greit og bare ta ut batteriet og alt og hope på det beste. Etter en dag, så prøvde jeg igjen. Mobilen vibrerte når jeg skrudde den på, og tastaturet lyste, men det enste var at sjermen var svart. Har en W810i. Og vis jeg ikke tar feil, så kan jeg kjøbe ny sjerm til denne? Men jeg vet ikke om det har noe hensikt, med tanke på at det kansje er noe mer som er ødelakt.

Noen som har noen tips på hva jeg kan gjøre, eller om jeg burde satse på en ny sjerm? Eller trur dere at hele greia er ødelakt? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at det har noen hensikt med ny skjerm. Har badet med mobil selv (i ferskvann), tok mobilen fra hverandre og tørket delene forsiktig med hårføner. Skadene mobilen fikk var delvis defekt navigeringstast og kamera. Skjermen var uten synlige skader.

Lenke til kommentar

Jeg skubbet en venn med mobilen i vannet for en sund siden og detvar e SE Z530i

eter mye slikt "den har gått sund" "hva skla du gjøre nå? kjøpe ny" så ble jeg llei...

om kvelden etter at han la dne tørke en god stund prøvde han den og den kom på, men kort sluttet tror jeg.

neste dag prøvde igjen og da funket den bra bare noen dørlige ting som dørligere dekning osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...