RBW Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Eizo er nå klare med FlexScan HD2441W, en skjerm med bredformat på 24,1 tommer. Les mer Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 DVD-D? skal det være DVI-D? men den må være perfekt for de som skal ha to pcer men som ikke trenger og bruke begge to samtidig, kan for eksempel ha en fil og spill server stående og en spillpc på samme skermen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Skjermen har også en BrightRegulator-funksjon, som gjør at lysstyrken til skjermen tilpasser seg rommets lys forøvrig. Nice! Er dette noe nytt på skjermfronten eller finnes det også andre skjermer som har det her? (kansje noe å ta med som søkeopsjon i prisguiden etterhvert?) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvor mye koster denne diamanten da? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvor mye koster denne diamanten da? 8850947[/snapback] Så lite at hvis alle på forumet spytter inn en tier hver, kan du få den når du kommer til Oslo på sykkel fra Trondheim i rosa trikot Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hehe Kanskje jeg skal gjennomføre den berømte turen da. Kronerulling og sponsorer kan gjøre underverker vet du Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg hadde vurdert en lengre sykkeltur i spandex for denne godsaken Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg kunne syklet tilbake når jeg skal til trondheim for å studere.. Pen skjerm, men hvordan er den til spill? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Skjermen har også en BrightRegulator-funksjon, som gjør at lysstyrken til skjermen tilpasser seg rommets lys forøvrig. Nice! Er dette noe nytt på skjermfronten eller finnes det også andre skjermer som har det her? (kansje noe å ta med som søkeopsjon i prisguiden etterhvert?) 8850921[/snapback] Eizo har hatt dette siden Komplett tok inn sin første LCD-skjerm (forøvrig en eizo 17" som jeg har, en av de beste lcd-skjermene jeg har brukt). Jeg har alltid likt designet på eizo sine lcd-skjermer, de ser så profesjonelle ut. Det at bildekvaliteten er upåklagelig hjelper jo også. Denne skjermen hadde jeg fulgt med øyivind for å få (Kan jeg få en sånn intel bærbar også da ) EDIT: Mye rart kan skje når man instalerer ubuntu og svarer på forum samtidig Endret 13. juni 2007 av micke090 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Sikkert en konge-skjerm, bare synd den er litt liten. holder meg til min 30" Dell en stund til tror eg Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 forfriskende å se at det endelig kom en vesentlig nyhet på skjermfronten. jeg syns nesten utviklinga hadde stoppa opp der (bortsett fra 20-tommere med ukurant oppløsning og generell prisnedgang) denne utpeker seg som et hett alternativ. er spent på prisen dog. snakker vi over 5k? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 snakker vi over 5k? 8852056[/snapback] Om det blir under 10k så er det en "bra" pris. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg kunne godt tenkt meg 24" skjerm, men jeg er ikke helt klar for å betale dobbelt som mye som det koster for en 22". Tre tusen for to stusslige tommer ekstra blir litt i overkant syns jeg. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 man får jo en del mer i oppløsning også! det er utrolig hvor lite folk bryr seg om dette virker det som.. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 ser at Komplett.no annonserer skjermen til kr 9995.- så da er den jo under 10 K det vil per idag si at den riggen jeg godt kunne tenkt meg å sette ihop kommer på rundt 30 K per idag......får vel vente litt Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg kunne godt tenkt meg 24" skjerm, men jeg er ikke helt klar for å betale dobbelt som mye som det koster for en 22". Tre tusen for to stusslige tommer ekstra blir litt i overkant syns jeg. 8852371[/snapback] Nå er eg helt uenig i at de to tommene ekstra er stusselige eg da To tommer ekstra er mer enn det hørest ut imo Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 10K for et slikt monster er slett ingen upris. Betalte 7K for nec 2080 til påsken i fjor, og det var et utrolig godt kjøp mener jeg. Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 ser at Komplett.no annonserer skjermen til kr 9995.- så da er den jo under 10 K Det er vel en tidligere modell du henviser til ( 2411 ) Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvordan panel er det S-IPS eller S-PVA kanskje? VESA festeannordning? OT: La meg få se høyoppløselige bilder av nevnte sykkeltur på en slik skjerm. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Skjermen har også en BrightRegulator-funksjon, som gjør at lysstyrken til skjermen tilpasser seg rommets lys forøvrig. Nice! Er dette noe nytt på skjermfronten eller finnes det også andre skjermer som har det her? Er nok ikke så helt uvanlig vil jeg tro, har også dette på min 20,1" SDM-S205F Sony 4/3 skjerm, sitter en liten lys- sensor ved av/på knappen foran. Og det er en funksjon som er relativt billig og implementere selv om det kanskje høres fancy ut. tha stoffi Postet i dag, 17:34 man får jo en del mer i oppløsning også! det er utrolig hvor lite folk bryr seg om dette virker det som.. Må si meg enig i det, det er tydelig at smak/ønsker/behov er forskjellige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå