Dark Nemesis Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 En kompis fortalte meg at å løfte vekter stående kan hemme veksten. Er det sant? Lurer litt på det, siden jeg skal skaffe meg et par snart. Jeg er 14 år, hvis det skulle hjelpe. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) En kompis fortalte meg at å løfte vekter stående kan hemme veksten. Er det sant?Lurer litt på det, siden jeg skal skaffe meg et par snart. Jeg er 14 år, hvis det skulle hjelpe. 8850763[/snapback] Vekttrening hemmer ikke vekst. Endret 13. juni 2007 av kengdal Lenke til kommentar
cptjack Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Be han komme med noen studier som viser dette. Da blir det stille.. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Flott. Han pratet nemlig om at det senket skuldrene, og dermed ødela veksten. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 http://www.treningsforum.no/article/articl...forten%E5ringer Dette er en fin artikkel som "kengdal" viste meg når jeg lurte på det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå