joakimhu Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Siste "Sopranos"-episode ble sendt i USA i helgen, og regissør David Chase har laget en slutt som ikke falt helt i smak hos alle. Men fortvil ikke om du er blodfan, ingen spoilers forekommer i denne artikkelen! Les mer Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Synst slutten var fantastisk bra! Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Vil nødig være den som kverulerer, men blir litt feil å skrive at det ikke er noen spoiler i artikkelen i ingressen, når artikkelen avslører at ... Tony og flere av hans menn overlever. Jeg synes selv at mye av episoden handler nettop om denne usikkerheten. Jeg er kanskje bare kranglete? Vet ikke om det er mulig, men å implementere en spoilerfunksjon i artikler også, ala hva vi har på forumet kunne være en god ide. For å komme meg litt mer on-topic: Hele episoden var helt fantastisk, og de siste minuttene var noe av det mest spennende jeg har sett i en serie de siste årene! Hele den tragikomiske episoden med bilen på bensinstasjonen var også helt fantastisk De som ikke har sett denne - Hvorfor leser dere dette? Gå og se episoden!! Endret 13. juni 2007 av AndyG Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg stusset noe jævlig når jeg så slutten. Jeg trodde det var feil med sendinga elns oO Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Litt merkelig at det er så mange nordmenn som har sett den siste sesongen/episoden. Antar at vi alle har oppholdt oss i USA de siste ukene.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Å lage slutten på den måten var en genistrek ettersom det har blitt så mye buzz rundt det. At noen amerikanere ikke takler å måtte tenke selv, kommer som ingen overraskelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg