Gå til innhold

'Ønsker tilbakemelding super-pc'

Anbefalte innlegg

Da var den heldige, men likevel litt uheldige, vinneren innom her for å få pc-en. Under klargjøringen av pc-en tidligere i dag oppstod det dessverre et problem og etter å ha skiftet ut det meste ble det konklusjon av hovedkortet trolig har takket for seg. Et annet nForce6-kort ble satt inn, men der kom utrolig nok SATA-portene i veien for 8800GTX-grafikkort. Utrolig at Asus på dette kortet (P5N-E) ikke hadde tatt hensyn til bruk av GeForce 8800-serie-kort i SLI.

Men men... skal vel få orden på det (nytt hovedkort bestilt) ;-) Enn så lenge får han i hvert fall kose seg med 30" skjerm og en del pereferiutstyr mot pc-en han har fra før....

Clas Mehus

PCWorld Norge

Endret av clas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Da var den heldige, men likevel litt uheldige, vinneren innom her for å få pc-en. Under klargjøringen av pc-en tidligere i dag oppstod det dessverre et problem og etter å ha skiftet ut det meste ble det konklusjon av hovedkortet trolig har takket for seg. Et annet nForce6-kort ble satt inn, men der kom utrolig nok SATA-portene i veien for 8800GTX-grafikkort. Utrolig at Asus på dette kortet (P5N-E) ikke hadde tatt hensyn til bruk av GeForce 8800-serie-kort i SLI.

Men men... skal vel få orden på det (nytt hovedkort bestilt)  ;-)   Enn så lenge får han i hvert fall kose seg med 30" skjerm og en del pereferiutstyr mot pc-en han har fra før....

Clas Mehus

PCWorld Norge

8859832[/snapback]

eh? haha?

Til vinneren, gratulerer. :)

Selv skal jeg nok vente i, tja 6år? før jeg kjøper noe tilsvarende hardware. Programmene som Adobe osv, kjøper jeg nok aldri privat.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Men men... skal vel få orden på det (nytt hovedkort bestilt)  ;-)   Enn så lenge får han i hvert fall kose seg med 30" skjerm og en del pereferiutstyr mot pc-en han har fra før....

Clas Mehus

PCWorld Norge

8859832[/snapback]

takker så mye clas var hyggelig når jeg var hos dere i dag , men ofc så blir man jo litt skuffa når man skal hente den rå pc'n også finner ut at hk har tatt kvelden så å si rett før man kommer , men skjønner selvsakt at ting ikke alltid funker i denne pc verden hele tiden så det er greit.. :)

sitter nå hjemme med dell skjermen min å får den ikke til å funke :(( kan være mitt 8800 gts som ikke klarer å dra skjermen eller at jeg ikke finner no annet enn xp driver hos dell for skjermen ikke vet jeg ,men det er sikkert noen smarte mensker her som ikke er helt i tåka som meg akkuratt nå som klarer å gi meg no tips på det kjører det 8800 gts kortet på hk p5n-e-sli med 2gb ram på ..

Endret av kenneth14
Lenke til kommentar
Gratulerer så mye med råååå marskin! :dribble:

Kan du legge opp et par bilder av den når den er i hus? :)

Mvh Mr.Anki

8863069[/snapback]

det skal jeg gjøre :)

men nå trenger jeg hjelp til den Dell UltraSharp 3007WFP :(( får ikke den til å funke på den maskinen jeg bruker nå så måtte gå tilbake til min gammle 20"samsung lcd skjerm se litt opp på siden her så skjønner dere kansje hva som er feil

Lenke til kommentar
Har du "stilt" inn skjermen slik at den kjører på DVI-D?

Du bruker kanppen lengst til venstre på skjermen.

Edit: post 3100 :)

8863136[/snapback]

ikke noen knapper helt til venstre på skjermen , det er 3 stk på høyre men det er skjerm start lys å + og - det som er helt til venstre på siden er er 2usb porter og 1 stk kort port for sm/sd osv å siste er noe det står cf på

Lenke til kommentar
snipp.

8863136[/snapback]

ikke noen knapper helt til venstre på skjermen , det er 3 stk på høyre men det er skjerm start lys å + og - det som er helt til venstre på siden er er 2usb porter og 1 stk kort port for sm/sd osv å siste er noe det står cf på

8863229[/snapback]

Det var vist ikke sånne kanpper på denne skjermen, har en mindre dell skjerm og der der det slik. Beklager for feil info ;)

Edit:

Har du prøvd begge DVI inngangene på kortet ditt?

Endret av Mr.Anki
Lenke til kommentar
snipp.

8863136[/snapback]

8863229[/snapback]

Det var vist ikke sånne kanpper på denne skjermen, har en mindre dell skjerm og der der det slik. Beklager for feil info ;)

Edit:

Har du prøvd begge DVI inngangene på kortet ditt?

8863356[/snapback]

jepp ofc har jeg gjort det :)) er litt med å har testet det , navida kontroll panel finner skjermen men det er bare streker å ikke blide i starten å når pc'n har tatt in vista så er skjermen svart :((

Lenke til kommentar
Vet du når du får igjen pc'en med nytt hovedkort eller?

8863719[/snapback]

så fort dem fikk nytt hk fra msi mener jeg dem sa

men sitter nå å håper på at noen lure folk her kan hjelpe meg med å få opp skjermen på den maskinen jeg sitter på nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...