Gå til innhold

'Ønsker tilbakemelding super-pc'

Anbefalte innlegg

Kan ikke dere svartsjuke jævler bare drite i å poste slikt "du trenger ikke være så happy, den kunne vært bedre, masse unødvendig ræl, 20k i software, bah"-pisspreik? Fyren har vunnet en helt rå maskin - hvis han ikke kødder med oss - og har all grunn til å være helt vanvittig fornøyd. At du kunne satt sammen noe bedre i hodet ditt har _ingen_ verdens ting å si.

Gratulerer med premien!  :thumbup:

8852136[/snapback]

hadde ikke laget posten å ikke vunnet pc'n så det er sakt å for det andre var orginal topic "super pc ?" for jeg ville at folk skulle fortelle meg hva dem synes om pc'n jeg hadde vunnet , topic ble omgjort av moderator her på forumet ..

å ofc jeg er jævelig happy ,siden det ikke akkruratt er vær dag jeg vinner noe å hvertfall ikke noe til 100000kr

å takker alle some sier Gratulerer til meg ( det er bare sånn jeg er )

"den kunne vært bedre, masse unødvendig ræl, 20k i software"

jepp det er 20k med software , men hva mer eller hvlike ting osv kunne vært bedre eller byttet å er det en super bra pc som den er i dag selv med 20k i software ?

Endret av kenneth14
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan ikke dere svartsjuke jævler bare drite i å poste slikt "du trenger ikke være så happy, den kunne vært bedre, masse unødvendig ræl, 20k i software, bah"-pisspreik? Fyren har vunnet en helt rå maskin - hvis han ikke kødder med oss - og har all grunn til å være helt vanvittig fornøyd. At du kunne satt sammen noe bedre i hodet ditt har _ingen_ verdens ting å si.

8852136[/snapback]

Helt enig, rå PC som er ikke bare fantasi men en virkelighet. Gratulerer.

Lenke til kommentar

8852136[/snapback]

Helt enig, rå PC som er ikke bare fantasi men en virkelighet. Gratulerer.

8852272[/snapback]

tusen takk :)

Lenke til kommentar
jeg har vanskelig for å tru at de har klart å få den så dyr altså. :no:

sikkert mye unødvendig ræl i den: :nei: )

dyreste pcen på pcbyggern her på HW koster rund 50k!

den har det nyeste hw og.

8851431[/snapback]

Ja, mye unødvendig, men uansett :D Det jeg kunne tenkt meg her, er: skjermkortene, CPUen og skjermen :D det er det som gjør en stor del av forskjellen.

Uansett, GRATULERER! Du er seriøst heldig :D

Men du legge inn bilder av den :D

Endret av christopher909
Lenke til kommentar
Gratulerer så meget.

8852314[/snapback]

sier tusen takk til alle som poster å har postet ------------------> :)

er det noen som også kan si noe om pc'n ? kansje hva som kunne vært bedre eller byttet osv , kansje gi meg no tips om hvilke prog jeg kan bruke for å teste pc'n når jeg får den i hus, tror dere den vil gå varm ? kansje jeg bør bytte til vannkjøling osv

jeg spør dere som har et clue her på forumet å dere er veldig flinke til å hjelpe folk

takk igjen til alle ..

Lenke til kommentar

er det noen som også kan si noe om pc'n ? kansje hva som kunne vært bedre eller byttet osv , kansje gi meg no tips om hvilke prog jeg kan bruke for å teste pc'n når jeg får den i hus, tror dere den vil gå varm ? kansje jeg bør bytte til vannkjøling osv

jeg spør dere som har et clue her på forumet å dere er veldig flinke til å hjelpe folk

takk igjen til alle ..

8852359[/snapback]

3dMark 03, 05 og 06, SuperPi og andre benchmarks.

Lenke til kommentar
Gratulerer så meget.

8852314[/snapback]

takk igjen til alle ..

8852359[/snapback]

Jeg er ikke sikker på det, men det er en del du kan selge fra den. Er noe småplukk som du sikkert kan få 20 000 for, for åkjøpe den en 42" LCD TV på rommet til HD film :p

TIpper du har en nokså god følelse i maget ATM :dribble:

Lenke til kommentar
for det andre var orginal topic "super pc ?" for jeg ville at folk skulle fortelle meg hva dem synes om pc'n jeg hadde vunnet , topic ble omgjort av moderator her på forumet ..

Årsaken til at topic ble endret var for at den brøt med retningslinjene du godtok da du ble medlem av forumet.

Den bryter med $3 i retningslinjene.

Først ved at det ikke var tre ord i topic. '?' regnes ikke som et ord.

I tillegg var topic lite beskrivende. 'Super pc' sier ingenting om at du ønsker at folk skal gi tilbakemelding på om maskinen er bra.

Det er grunnen til at moderator endret topic.

Hvis du ønsker å endre dette til f.eks. 'Ønsker tilbakemelding super-pc', så er det bare å redigere første innlegg.

Grattis b.t.w :)

Ørjan...

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Gratulerer så meget.

8852314[/snapback]

takk igjen til alle ..

8852359[/snapback]

Jeg er ikke sikker på det, men det er en del du kan selge fra den. Er noe småplukk som du sikkert kan få 20 000 for, for åkjøpe den en 42" LCD TV på rommet til HD film :p

TIpper du har en nokså god følelse i maget ATM :dribble:

8852386[/snapback]

"TIpper du har en nokså god følelse i maget ATM "

uten tvil :)

har i grunn en 50"plasma screen pioner som jeg bruker nå på den pc jeg har , men har fått med meg at lcd skal være tingen når man skal spille å se film osv , men har funket greit med skjermen jeg har nå , kjøpte en pc for ikke så lenge siden med en 20" lcd men likte 50"plasma screen bedre for at den var større , ikke at det er det riktig valget som folk her på forumet hadde brukt

Lenke til kommentar

Åhhhhhh....nå ble jeg misunnelig. Det er en superfet PC. Hadde aldrig i verden endret på den eller solgt den. Hadde muligens satt på vannkjøling(hadde ikke gjort dette selv da) hvis den skal brukes som mediasenter inni blandt. Blir sikker litt hett inni der.

Grattis :D

Post noen bencmark til oss.....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Det er nesten slik at jeg ikke orker å lese dette. Du aner ikke hvor heldig du er. Jeg som måtte spare i lange tider for å få rå til ny PC. Du bare får en dumpet rett ned i fanget. :p

Gratulerer.

Lenke til kommentar
for det andre var orginal topic "super pc ?" for jeg ville at folk skulle fortelle meg hva dem synes om pc'n jeg hadde vunnet , topic ble omgjort av moderator her på forumet ..

Årsaken til at topic ble endret var for at den brøt med retningslinjene du godtok da du ble medlem av forumet.

Den bryter med $3 i retningslinjene.

Først ved at det ikke var tre ord i topic. '?' regnes ikke som et ord.

I tillegg var topic lite beskrivende. 'Super pc' sier ingenting om at du ønsker at folk skal gi tilbakemelding på om maskinen er bra.

Det er grunnen til at moderator endret topic.

Hvis du ønsker å endre dette til f.eks. 'Ønsker tilbakemelding super-pc', så er det bare å redigere første innlegg.

Grattis b.t.w :)

Ørjan...

8852390[/snapback]

takker ,viste ikke at det brøt med retningslinjene i forumet , skulle kansje ha tenkt bedre over topic før jeg postet så takk til den som rettet opp det for meg ..

Lenke til kommentar
Det er nesten slik at jeg ikke orker å lese dette. Du aner ikke hvor heldig du er. Jeg som måtte spare i lange tider for å få rå til ny PC. Du bare får en dumpet rett ned i fanget. :p

Jeg ble sur første gang jeg var innom her jeg :)

Lenke til kommentar

8852136[/snapback]

For noe tullprat :thumbdown:

Har ingen ting med misunnelse å gjøre. Poenget er at PCWorld hadde en stor artikkel om dette, der hovedpoenget var at de hadde satt sammen en PC som kostet over 100k.

Hvem som helst kan sette sammen en PC til halve prisen med like god ytelse, og da blir vinklingen til PcWorld helt latterlig.

Men trådstarter har helt klart fått en kongemaskin :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...