Gå til innhold

'Ønsker tilbakemelding super-pc'

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye, du stakk av gårde med premien min du ;)

Jaja, bedre lykke neste gang :p

For Ethernet er det mulig å samkjøre kontrollerne for økt ytelse, enten i en 2 Gbps-forbindelse med andre systemer som støtter teknologien eller via lastbalansering.

Er det bare nvidia 680i som støtter dette ? i og med at jeg har også 2x gblan og kunne tenke meg å benytte meg av dette på min egen pc.. (P5W DH deluxe hk)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gratulerer så mye, du stakk av gårde med premien min du ;)

Jaja, bedre lykke neste gang :p

For Ethernet er det mulig å samkjøre kontrollerne for økt ytelse, enten i en 2 Gbps-forbindelse med andre systemer som støtter teknologien eller via lastbalansering.

Er det bare nvidia 680i som støtter dette ? i og med at jeg har også 2x gblan og kunne tenke meg å benytte meg av dette på min egen pc.. (P5W DH deluxe hk)

8851594[/snapback]

tror nok det er mange flere som kan forklare det bedre enn meg så jeg overlater det til super gutta her på forumet

Lenke til kommentar

Heldiggrisen! :cool:

Men eg må si eg stusser på endel komponenter, de har valgt endel ting i den PCen som ikkje øker ytelsen noe særlig, bare gjør den dyrere.

Man kunne bygget en minst like god PC med vannkjøling til halve prisen :whistle:

Og å regne med prisen på programvare for 20k for å kunne få totalprisen over 100k blir litt tullete for meg. Man kan laste ned gratisprogrammer som er omtrent like gode for vanlige folk som de man har tatt med her.

Lenke til kommentar
Hva gjorde du for å vinne? Aldri sett den konkurransen før.

8851707[/snapback]

se linken på start av topic;)

8851724[/snapback]

Ser ikke noe der angående hva du gjorde :hrm:

8851738[/snapback]

:) oki :) jeg svarte på div spørsmål :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

8851707[/snapback]

8851724[/snapback]

8851738[/snapback]

Deltok antakeligvis..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

8851707[/snapback]

8851724[/snapback]

8851738[/snapback]

:) oki :) jeg svarte på div spørsmål :)

8851786[/snapback]

Ok, tenkte det var noe som at du skulle si grunn for at du skulle vinne.

Lenke til kommentar
oi oi oi. Jeg var med i den konkurransen :p

Kan bare si at jeg er litt [vel] misunnelig :p

Gratulerer!

8851855[/snapback]

takker så mye :) må jo si at jeg er jævelig happy nå gitt ..

håper noen kan si litt om det systemet jeg har vunnet å hva dere mener om det

Lenke til kommentar
vel først må jeg si at jeg er vel uber heldig . jeg vant en pc til 102 900 kroner.

Må bare henge meg på lasse og si følgende : Gratulerer! :)

Men allerede nå er nok den ikke verdt 100K, den var nok det når de satte sammen komponentlista, men er jo litt siden. ;) Uannsett en fet PC som vil gi mange gode timer i spill etc!

Lenke til kommentar
Selg den;)

hadde solgt den på timen viss jeg hadde vunnet.

8851165[/snapback]

Hadde jeg gjort også! Hvis du hadde fått 100 000kr for den, går ikke det ned i verdi, som pcn kommer til å gjøre etterhvert...!

Grattis uansett! :)

8851987[/snapback]

takker alle igjen som poster , ja den har sikkert gått ned i verdi greit nok , men er som sakt uber happy for å ha vunnet noe for første gang i livet å har en grei jobb nå å trenger ikke å selge den , den pc'n skal nytes en god å lang stund fremover :)

Lenke til kommentar
Ser for meg at du vil ha MASSE glede av den i noen år fremover ja :dribble:

GRATULERER med en pc vi andre bare drømmer om ;)

8852047[/snapback]

tusen takk ,det har ikke helt gått opp for meg ennå , blir vel lite søvn til jeg får hentet den i morgen å det blir vel ikke mer søvn etter det :)

Lenke til kommentar

Kan ikke dere svartsjuke jævler bare drite i å poste slikt "du trenger ikke være så happy, den kunne vært bedre, masse unødvendig ræl, 20k i software, bah"-pisspreik? Fyren har vunnet en helt rå maskin - hvis han ikke kødder med oss - og har all grunn til å være helt vanvittig fornøyd. At du kunne satt sammen noe bedre i hodet ditt har _ingen_ verdens ting å si.

Gratulerer med premien! :thumbup:

Lenke til kommentar
Kan ikke dere svartsjuke jævler bare drite i å poste slikt "du trenger ikke være så happy, den kunne vært bedre, masse unødvendig ræl, 20k i software, bah"-pisspreik? Fyren har vunnet en helt rå maskin - hvis han ikke kødder med oss - og har all grunn til å være helt vanvittig fornøyd. At du kunne satt sammen noe bedre i hodet ditt har _ingen_ verdens ting å si.

Gratulerer med premien! 

Kunne ikke vært mer enig!

Endret av pstub
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...