Gå til innhold

'Ønsker tilbakemelding super-pc'

Anbefalte innlegg

først av alt er det vel bare å gratulere med et monster av en pc ;)

men hva skal egentlig "mannen i gata" med en slik pc? dette ligger vel i kategorien over-overkill? hadde jeg vært deg hadde jeg solgt den, 100k er mye penger. Da kan du kjøpe deg en bra pc, og fortsatt ha penger til overs ;)

og med penger til overs kan du dra på europris :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var du som stjal min premie!

Men uansett. Gratulerer så mye. Det som skjedde med deg der er bare en drøm i oppfyllelse. Alt dette snakket om 700 W er da ganske riktig, da 1 8800 GTX krever opp mot 320 W som da blir 320 + 320 = 640 W hvis begge kjører på 100%. Så har du jo prosessor o.l som krever opp mot alt fra 60-130 W. Ville rådet deg å spytte i en annen PSU. Gjerne en Thermaltake 850 W - som jeg tror vil holde :) Dette da hvis du har penger til det..

Lenke til kommentar
Gratulerer!

Elsker følelsen av å gå i posten og hente nye pc-deler, men det å hente en helt ny maskin til 100.000 kan eg tenke meg blir orgasmisk :p

8851274[/snapback]

Ja, bare synd den antagelig er ferdigbygget. :(

Hadde soglt den på flekken og kjøpt meg noe billigere, som andre her sier. Veldig, veldig unødvendig med en slik pc i forhold til pris / ytelse.

Lenke til kommentar
Gratulerer!

Elsker følelsen av å gå i posten og hente nye pc-deler, men det å hente en helt ny maskin til 100.000 kan eg tenke meg blir orgasmisk :p

Somehow... I believe you're rigth!

Dette her kan jeg ikke gjøre noe annet enn og bli sur for.... hvorfor fikk ikek jeg vite om konkurransen? :hrm:

Lenke til kommentar
Gratulerer!

8851274[/snapback]

drar ned å henter den selv:) skal ikke ha noen lure post mensker som snuser på pc'n min ,lol

Lenke til kommentar
Gratulerer!

8851274[/snapback]

Ja, bare synd den antagelig er ferdigbygget. :(

Hadde soglt den på flekken og kjøpt meg noe billigere, som andre her sier. Veldig, veldig unødvendig med en slik pc i forhold til pris / ytelse.

8851313[/snapback]

Og hvor mye tror du at du hadde kunne selge et slikt monster for? 30 k om du er heldig.

Lenke til kommentar
først av alt er det vel bare å gratulere med et monster av en pc ;)

men hva skal egentlig "mannen i gata" med en slik pc? dette ligger vel i kategorien over-overkill? hadde jeg vært deg hadde jeg solgt den, 100k er mye penger. Da kan du kjøpe deg en bra pc, og fortsatt ha penger til overs ;)

og med penger til overs kan du dra på europris :p

8851293[/snapback]

joda det er nok riktig det at ingen har bruk for så rå pc og man burde kansje solgt den , men hvem i all verden hadde kjøpt en sånn pc ??

Lenke til kommentar
Og hvor mye tror du at du hadde kunne selge et slikt monster for? 30 k om du er heldig.

Hvor mye man kunne ha solgt den for? 120.000kr

Hvor mye man kan forvente og få? 40-50.000

Mer enn det betaler ikek folk for en "vanlig" Pc som ikke er spesial bygd til ting og tang.

Lenke til kommentar

Hvor mye man kunne ha solgt den for? 120.000kr

Hvor mye man kan forvente og få? 40-50.000

Mer enn det betaler ikek folk for en "vanlig" Pc som ikke er spesial bygd til ting og tang.

8851365[/snapback]

oki greit nok , men ofc så kommer jeg ikke til å selge den :)

men det jeg var ute etter her på forumet å poenget med post/topic som ble endret av en moderator var hva dere mener om systemet osv;)

men takker alle som poster

Lenke til kommentar
jeg har vanskelig for å tru at de har klart å få den så dyr altså. :no:

sikkert mye unødvendig ræl i den: :nei: )

dyreste pcen på pcbyggern her på HW koster rund 50k!

den har det nyeste hw og.

8851431[/snapback]

linken finner du på første post i topic så kan du se hva som er i burken :)

Lenke til kommentar

Hadde absolutt ikke solgt den selv heller! Er mye mer verdt som underholdning lang tid framover enn de tusen kronene du får ved salg...

Det jeg hadde gjort måtte være å kjøpe meg en så stor Full-HD Tv (1920x1080) som mulig, koble til PC'en og bruke den kraften som ligger i skjermkortene til og ha en skikkelig deilig spillemaskin i stua! Den 30" skjermen hadde jeg solgt for å få litt mer penger til Tv.

Lenke til kommentar
Du skal ihvertfall slippe å tenke på om PC`en din skal klare å takle Crysis når det kommer.

En liten forsikring av PC`en hadde ikke skadet heller. :thumbup:

8851459[/snapback]

forsikring er fikset nå i denne stund med utvidet innboforsikring.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...