Gå til innhold

'Ønsker tilbakemelding super-pc'

Anbefalte innlegg

vel først må jeg si at jeg er vel uber heldig . jeg vant en pc til 102 900 kroner.

må takke Bjørn Unnersaker Redaktør, PC World Norge IDG Magazines Norge AS

det er sånn man gjør når man vinner noe :)

her er linken til pc så kan dere jo si hva dere mener ;)

http://iris.idg.no/konkurranser/index.cfm?...12E347C6B7C9764

her er hva som er i den

http://www.idg.no/produkter/maskinvare/pcer/article40445.ece

hadde vært kult å høre hva dere alle mener

setter stor pris på kunskapen som dere alle har her ..

Redigert emnetittel littegranne ~Moderator

Endret av kenneth14
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gi meg adressen din heller, så kan jeg komme å stjele p... uhm.. mener støvsuge huset  :innocent:

8850950[/snapback]

håper du er flink til å komme deg opp i høyden da jeg bor i 10etg også håper du liker hunder siden jeg har en søt liten doberman:)

Lenke til kommentar

Først av alt, Gratulerer så j**lig mye!! :dribble: skulle gjerne hatt den der ja! :dribble:

Men, litt OT, i ly av specsa på den, må jeg bare få kommentere, med tanke på all diskusjon som har vært rundt PSU'er i det siste, at det er meget interessant å se at ett slikt monster kommer med 700w PSU:) kanskje en liten pekepinn på at det er MANGE der ute som kjører en fryktelig overkill-linje når det gjelder valg av PSU til mid-range rigger:)

Lenke til kommentar
Først av alt, Gratulerer så j**lig mye!!  :dribble: skulle gjerne hatt den der ja! :dribble:

Men, litt OT, i ly av specsa på den, må jeg bare få kommentere, med tanke på all diskusjon som har vært rundt PSU'er i det siste, at det er meget interessant å se at ett slikt monster kommer med 700w PSU:) kanskje en liten pekepinn på at det er MANGE der ute som kjører en fryktelig overkill-linje når det gjelder valg av PSU til mid-range rigger:)

8851054[/snapback]

ja lurte veldig på den psu'n på 700w , første jeg tenkte var dam det var lite for å drive så mye, har sett litt på andre poster å folk sier jo at man bør ha eks 800w+

er glad for alle innspill jeg får på systemet , skal teste systemet når jeg får det i morgen , men det er mange her som kan mye mer enn meg så derfor spør jeg dere alle hva dere mener om pc'n

Lenke til kommentar
Først av alt, Gratulerer så j**lig mye!!  :dribble: skulle gjerne hatt den der ja! :dribble:

8851054[/snapback]

Kanskje min Tagan 530W holder likevel :thumbup:

Var HELT sikker på at noen i redaksjonen hadde vunnet denne :thumbdown:

Grattis med flott maskin :thumbup:

Lenke til kommentar

8851054[/snapback]

Kanskje min Tagan 530W holder likevel :thumbup:

Var HELT sikker på at noen i redaksjonen hadde vunnet denne :thumbdown:

Grattis med flott maskin :thumbup:

8851170[/snapback]

takker så mye , føler meg jævelig heldig nå gitt , blir nok lite søvn i natt å noen uker fremover :)

Lenke til kommentar
Gi meg adressen din heller, så kan jeg komme å stjele p... uhm.. mener støvsuge huset  :innocent:

8850950[/snapback]

håper du er flink til å komme deg opp i høyden da jeg bor i 10etg også håper du liker hunder siden jeg har en søt liten doberman:)

8851041[/snapback]

Heis + ett fint lite hundebein dynka i kloroform = :dribble:

Lenke til kommentar

8850950[/snapback]

8851041[/snapback]

Heis + ett fint lite hundebein dynka i kloroform = :dribble:

8851194[/snapback]

lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...