Silverfox2 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Alt virker tilsynelatende helt fint med denne trådløse ruteren. Men jeg har et stort problem når jeg laster ned filer fra internett. Etter noen få minutter med stor download hastighet mister jeg forbindelsen dette skjer kun med store filer og stor hastighet. Problemet oppstår ikke ved vanlig nettsurfing... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Prøvd å oppdatere firmwaren? Sjekk for sikkerhetsskyld brannmuren(e). Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Sjekk om du har siste firmware. (standardsvar...) :!: Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har dirr-655 Og hadde dette problemet. Er det sånn at nettet hopper av og på i ett sett? eller detter det ut og forblir av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Sjekk om du har siste firmware. (standardsvar...) :!: 8850298[/snapback] Stemmer det ja! Standar svaret mitt i alle slike poster med dette problemet. Av og til så funker det. Produktet han har problemer med er jo ganske nytt, men skulle ikke tro det hadde slike "barnesykdommer". Lenke til kommentar
Silverfox2 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Har dirr-655 Og hadde dette problemet.Er det sånn at nettet hopper av og på i ett sett? eller detter det ut og forblir av? 8850343[/snapback] Har siste firmware. Den hopper ikke inn og ut i et sett. Problemet er størst ved nedlasting av bittorrent filer. Eller ved nedlasting av flere filer på samme tid. Lenke til kommentar
Splinten Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ok, hadde jeg vært deg hadde jeg bare klaga i vei. Du har 11-års garanti hos d-link vettu.. Er ikke noe å stresse med. Enkleste er ofte det beste Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Sjekk om du har siste firmware. (standardsvar...) :!: 8850298[/snapback] Stemmer det ja! Standar svaret mitt i alle slike poster med dette problemet. Av og til så funker det. Produktet han har problemer med er jo ganske nytt, men skulle ikke tro det hadde slike "barnesykdommer". 8850382[/snapback] Hei, det var bare tilfeldig at vi begge hadde samme svar samtidlig, så det var ikke myntet på deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 La faktisk ikke merke til at vi hadde postet samtidig. Nå står ting klarer for meg ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå