Andrull Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Regner du ut ifra 32minutter for å sjekke hvor mye tregere han var, så blir det da som du sier, 31,25% tregere. Det kommer vel bare litt ann på hva du regner det ut ifra. Det kommer ikke annpå noe som helst. Spørsmål er hvor mye raskere det er med 22 enn 32 minutter. 8853231[/snapback] Jo, jeg har på en eller annen måte klart å regne ut forskjellen. (hvor mye tregere 32 minutter er i fohold til 22 minutter) Som da er 45%. Det er da naturligvis ikke jeg som har riktig i det oprinnelige spørsmålet, om hvor mye raskere 22 minutter er mor det orginale 32 minutter. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Stemmer, du svarte på et spørsmål som ikke ble spurt. Hvorfor vet jeg ikke. He he. :!: Endret 13. juni 2007 av OMartin Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Finne ut akselerasjon og tiden om vi vet lengden og sluttfarten: 8851718[/snapback] Var litt vanskelig å skjønne det egentlig.. Noen som kunne forklare hvilken formel OMartin brukte for å få aksellerasjonen 3,75? Greit å kunne forklare det Håper på svar innen rimelig tid.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 a=v/t 8857294[/snapback] Men hvordan kan man gjøre det hvis man ikke vet v? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå