nst Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har hatt den dritten i over et og et halv år nå. Bare vært tull med den. Hadde den på service fordi bunnkontakten var dårlig og fordi den mister dekning plutselig til tider under en samtale. Tror jeg glemte å nevne at responsen på joysticken var halvt gåen, men er dette garantisak? De fikset ny bunnkontakt og oppgraderte firmware. Nå er bunnkontakten halvveis gåen igjen og telefonen har begynt å dette ut igjen under samtaler. Dette går ikke, spesiellt ikke siden jeg skal til utlandet i over en måned. Har brukt Nokia & Siemens siden 97(byttet vel 15 telefoner, husker noen 7110? , siste jeg hadde var en 3510i. Fordi den fungerte og hadde kraftig batterikapasitet. Nå vet jeg ikke om telefonen skal sendes på service igjen eller om jeg skal kjøpe ny... Tenkte Nokia E65 siden den har nyeste Series 60 programvaren, det som plager vetta av meg er selvfølgelig prisen og at kameraet er kun 2mpix, samt at radio mangler(jaja, fint på stranden!) Den har desutten skyvemekanisme og dette ryker vel ganske fort. 6288 får man mye for pengene, men alikevel, skyvemekanisme og jeg HATER gui'en på den. N73 er litt for gammel, hakke Wifi og har ikke kameradeksel, samt den gui'en er helt ræva. N93, N95i er det bare å glemme. Hvilken Nokia skal jeg velge daaa? Eller skal jeg bare sende dritten på service, hvis joystick er dekket av garanti og vente på noe bedre fra Nokia? SE kan vel sammenlignes med Dell i pcverden. Bra mye dall og god pris, men i virkeligheten møkkakomponenter som ryker. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Forøvrig så skal SE ha en presentasjon imorgen, hvor de antagelig viser frem K850i. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) SE kan vel sammenlignes med Dell i pcverden. Bra mye dall og god pris, men i virkeligheten møkkakomponenter som ryker. 8849916[/snapback] den erfaringen du har hatt er akkurat motsatt av hva jeg oppfatter som vanlig. veldig lite "dall" som wifi og litt høyt priset iforhold til andre men fungerer.. det var alt.. edit: Men tilbake til emne, han trenger ny mobil og ikke krig om hvilket merke som er best. 8851538[/snapback] ja, værsåsnill, jeg bare nevnte det. det var alt. Endret 13. juni 2007 av megaloman Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) den erfaringen du har hatt er akkurat motsatt av hva jeg oppfatter som vanlig.veldig lite "dall" som wifi og litt høyt priset iforhold til andre men fungerer.. det var alt.. Jeg mener som megaloman at SE er og blir det beste merke innen mobil. Lite dilldall, mye bra, god meny og ellers perfekt. Har hatt en SE, og skal kjøpe en ny. Endret 13. juni 2007 av Ray005 Lenke til kommentar
scandie Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har også en K750i, kjöpt jan 06, som det bare har värt tull og tröbbel med fra ende til annen. Nå orker jeg ikke mer, og kjöper annen telefon i stedet. SE skulle väre så bra? Lenke til kommentar
Ray005 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 SE er veldig bra. Men som i likhet med alle andre mobilmerker jeg kjenner til. Så har også SE visse problemer på samtlige mobiler. SE er altså ikke dårlig. Men tilbake til emne, han trenger ny mobil og ikke krig om hvilket merke som er best. Jeg vet om en som har W850i. Den sies og være veldig bra. Spesielt Mp3-spillern. Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) N73 har da kamera deksel ? Og GUI på N73 og E65 er da ganske likt? Selv vurderer jeg 2 mobiler. N73ME og K810i. Tror det blir sist nevnte siden den er raskere, bedre batteri tid og tar bedre bilder i dårlig lys (blitzen) Endret 13. juni 2007 av danif49 Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 N73 har da kamera deksel ?Og GUI på N73 og E65 er da ganske likt? Selv vurderer jeg 2 mobiler. N73ME og K810i. Tror det blir sist nevnte siden den er raskere, bedre batteri tid og tar bedre bilder i dårlig lys (blitzen) 8853390[/snapback] jeg liker nå den nye N73 ME en jeg kjøpte i går... syns batteri tiden er grei, kamerat syns jeg er BRA, blitsen også, mange klager på at N73 er treg?? jeg har kjørt og testet en haug med programmer på den og syns den ikke var FOR treg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå