Gjest don't know Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Finnes bare unirensen på kondomeriet eller er det mulig å få tak i denne på apotek også? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er antakelig forskjellig fra apotek til apotek, tror nesten bare du må gå og se etter eller spørre de som jobber der. Eventuelt søke litt rundt på nettet og se etter produkter. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg fant den bare på kondomeriet. Men har du ikke det i nærheten kan du bare handle den på Kondomeriet.no. Lenke til kommentar
Gjest Don't know Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Tusen takk for svaret folkens Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hva faen er unirens? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Hva faen er unirens? 8970166[/snapback] Kaster meg på her.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Unirens Smak & Behag unirens motvirker røde og såre nupper ved barbering av bikinilinjen og etter intimbarbering. Kan brukes av både han og henne. Bruk: Etter barbering påsmøres gelèen i et tynt lag over området. La det virke i to minutter. Gjenta gjerne påsmøringen dagen etter. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 høyst aktuelt....(funker med jp aftershave også...) Lenke til kommentar
Gjest guest Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Unirens er jo produsert av Kondomeriet...så det forklarer vel deres tilgang på dette vidundermiddelet. Og hva er vel mer naturlig enn å trimme bikinikanten i disse varme sommer dager? Har i det siste også sett at det har dukket opp i Vita butikkene...så nå er det også håp for dem av oss som ikke tør å handle på Kondomeriet! Lenker til hvår å få kjøpt Unirens: Vita Kondomeriet Lenke til kommentar
neadii Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 høyst aktuelt....(funker med jp aftershave også...) Du kan bli steril av å bruke aftershave rundt penis og pung har jeg hørt. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Craazy dah! Hørte at man kan bli gravid av å svelge sperm også lizzom! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nå må dere ikke skremme de små uvitende barna som leser her på forumet... Flere burde ha oppdaget middelet dette spør du meg.. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Craazy dah! Hørte at man kan bli gravid av å svelge sperm også lizzom! Det har jeg også hørt, hvor sant det er vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Smak & Behag unirens motvirker røde og såre nupper ved barbering av bikinilinjen og etter intimbarbering. Kan brukes av både han og henne. Bruk: Etter barbering påsmøres gelèen i et tynt lag over området. La det virke i to minutter. Gjenta gjerne påsmøringen dagen etter. Er først og fremst for å rense sexleketøy da. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 De har en egen én til det. Men den funker fett til akkurat det samma som unirens. Lenke til kommentar
Gjest Nope Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Smak & Behag unirens motvirker røde og såre nupper ved barbering av bikinilinjen og etter intimbarbering. Kan brukes av både han og henne. Bruk: Etter barbering påsmøres gelèen i et tynt lag over området. La det virke i to minutter. Gjenta gjerne påsmøringen dagen etter. Er først og fremst for å rense sexleketøy da. Nå har jo Kondomeriet et annet middel for å bruke på sexleketøy. Det heter treffende nok "Vibratorrens"...og er nok ikke det samme som "Unirens" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg