RBW Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Nvidia står på trappene med en oppdatert utgave av GeForce 8600M GT. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det kan tyde på at dette er utplukkede brikker som har bedre egenskaper enn 8600-serien, noe som er vanlig med serier av silisiumbrikker. Hvordan er det med effektforbruket i forhold til GeForce 8600GT? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Lurer litt på hvordan disse yter mot et Go7950 gtx.. Lenke til kommentar
web76 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Vil tro de fremdeles yter noe dårligere enn Go7950 i directx 9 spill.... 8800go gtx som trolig kommer senere derimot.... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 eg sitter egentlig berre å venter på variant av 8800 til bærbar, så får eg bytta ut stasjonær med 7800GT noken som har anelse om når det kjem? Lenke til kommentar
Mazrim Taim Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Digger formuleringen i artikkelen "...nye modellen en noe høyere kjernefrekvens, 625 MHz versus 475 MHz. Vid.." merk, "noe" høyere kjernefrekvens... nice Lenke til kommentar
web76 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det går rykter om at det skal komme noe senere i sommer....muligens i juli.... ang 8800m gtx Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Ytelse er en ting, men tar denne brikken for mye strøm til å komme i de mindre og mer portable maskinene? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tror nok denne brikken er laget for multimedia og spill bærbare, ikke for ultraportable. Ville heller ikke kjøpt en ultraportabel med en slik brikke i, med tanke på strøm støy og varme. Men artig å se at det kommer brikker til bærbare som yter bra så raskt etter lansering til stasjonære PC`er i samme klasse. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tenkte ikke ultraportable, men 14"/15" med brukbar baterilevetid. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tror nok den suger litt strøm... men hadde vært fint med en 14" som faktisk duger litt på spilling. For meg som ofte er ute å reiser og har en lekende sjel så hadde det vært utmerket. Ser også at Mac begynner å komme med Nvidia chipper... så blir jo mer og mer aktuell. Blir vel å kjøre Windows på den i såfall... ikke så glad i Mac OS og Apple programvare. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 I følge denne linken snakker vi om et relativt bra kort. NVIDIA GeForce 8700M GTDirectX 10, according rumours it will be introduced in June and reach 10.000 3DMark05 Men, men.. rykter er jo rykter. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tror nok den suger litt strøm... men hadde vært fint med en 14" som faktisk duger litt på spilling.For meg som ofte er ute å reiser og har en lekende sjel så hadde det vært utmerket. Ser også at Mac begynner å komme med Nvidia chipper... så blir jo mer og mer aktuell. Blir vel å kjøre Windows på den i såfall... ikke så glad i Mac OS og Apple programvare. 8850999[/snapback] Du må bruke noe av disken på en Mac til OS-X og Bootcamp for å kunne kjøre Windows på den. Så en ren windows-maskin vil en Apple aldri bli. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tror nok den suger litt strøm... men hadde vært fint med en 14" som faktisk duger litt på spilling.For meg som ofte er ute å reiser og har en lekende sjel så hadde det vært utmerket. Ser også at Mac begynner å komme med Nvidia chipper... så blir jo mer og mer aktuell. Blir vel å kjøre Windows på den i såfall... ikke så glad i Mac OS og Apple programvare. 8850999[/snapback] Du må bruke noe av disken på en Mac til OS-X og Bootcamp for å kunne kjøre Windows på den. Så en ren windows-maskin vil en Apple aldri bli. 8851771[/snapback] Det bør vel være mulig å kjøre inn Vista 64-bit på en Mac Book Pro uten BootCamp? Mener at Vista 64-bit har støtte for EFI... Lenke til kommentar
ptta Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg regner med at hardware tester en bærebar pc med denne brikken så fort som mulig? Gleder meg til å se hvor godt den kan yte, hva med å måle opp mot et stasjonert oppsett? Slik at vi kan se hvor stor forskjellen er, og enda viktigere, om en vanlig bruker vil merke denne forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå