Admin'c Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har en villa her og lurer på, hvor mange kilowatt bruker dere og hvor stort er huset deres? Er redd for at vi hadde så liten strømregning i starten at strømfolka satte opp hastigheten på boksen fordi de trodde det var noe galt med den(er ikke lett når man skal holde regninga på leilighetnivå...) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ehh blir litt stress å finne ut kor mange kw vi bruker men eg tror leiligheten er ca 100kvm eller noe. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Vi fikk 5K i strømregning nå., Det er veldig mye for og være her ,men jeg vet egentlig ikke. Satsen var på 80øre prkwh så dere kan regne. 5K på 2mnd er det vell. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Min leilighet er 100 og eg pleier å bruke 6-8000 timer i året. Men eg har nå kjøpt meg en gassovn for å spare litt strøm. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå