aspic Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Eg skal brenne ein kopi av ein datacd, eg gjer dette via Nero. Eg mounter det eg skal brenne i Daemon tools og tar på "copy cd" i Nero. Alt dette funker fint og brenneprosessen fullfører. Men når eg putter det brente produktet inn i cd-brenneren igjen er det berre ein blank disk som kjem opp. Den har 0 ledig plass og 0 brukt plass. Men eg SER "innhogga" i cd'n fysisk.. Dette har skjedd fleire gonger idag, med forskjellige datadisker.. Kva er problemet? Er det noko freeware brenneprogram som kan gjere same nytten? Endret 13. juni 2007 av aspic Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Fekk det til no.. Lasta ned CDBurnerXP Pro 3 (freeware), converterte .bin fila til .img og brente .img fila direkte i programmet uten noko mounte tull.. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du kan jo bruke "burn image" funksjonen i nero og da Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Yeah.. Men ville safe inn med nytt brenneprogram no.. Sikkert brukt 5 cd-er utan resultat i Nero på 2 forskjellige maskiner.. Det er samme versjon av Nero (gammel cd eg fann) så mistenker at det var der problemet låg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå