Co[]V[]bster Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg sitter fast på Halo. Missionet mitt er å finne entrancen til canyon B. Jeg har nettop blitt lurt av en flygende dings til å aktivere Halo, men ble stoppet av hu hologram dama. Men ihvertfall, noen som kan si meg hvor denne entrancen er ??? Lenke til kommentar
Zephid Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har du kommet langt på oppdraget? har du deaktivert den første powergeneratoren? husker ikke riktig hvor canyon B er i farten med mindre jeg vet hvor mange power gener du har deaktivert Lenke til kommentar
The Lama Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Med en gang du kommer ut av "pyramiden", kommer et "nav-point" opp på fjellsiden, drep alle slemmingene utenfor, stjel en BANSHEE, og så er det bare å fly opp. 8) Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har tatt den første power reactoren, men så har jeg tatt bansheen og flydd ner på platået unner (nav point), men derfra finner jeg ikke hvor jeg skal. (jeg har gått langt inne i bygningen) Lenke til kommentar
Zephid Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 når du har tatt power reacotr nr1 så dra ned på brua nedenfor og gå inn døra. gå så inn igjennom bygningen til du kommer til en av bruene du gikk over når du kom andre veien, gå over der og fortsett inn i neste bygning. Etter den bygningen kommer du til broa et steinkast til siden for den første brua(ikke den ved power reactor 1) gå over brua og inn gjennom bygningen til du kommer til en heis, dra ned heisen og gå videre gjennom bygningen til du kommer ut.da begynner den vanskelige delen av "Two Betrayals" når du etter litt gåing og slåssing nede på bakken skal ta power reactor nr 2. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Halo er bare best 8) Noen her som pleier å spille online med Xbox Connect? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 når du har tatt power reacotr nr1 så dra ned på brua nedenfor og gå inn døra. gå så inn igjennom bygningen til du kommer til en av bruene du gikk over når du kom andre veien, gå over der og fortsett inn i neste bygning. Etter den bygningen kommer du til broa et steinkast til siden for den første brua(ikke den ved power reactor 1) gå over brua og inn gjennom bygningen til du kommer til en heis, dra ned heisen og gå videre gjennom bygningen til du kommer ut.da begynner den vanskelige delen av "Two Betrayals" når du etter litt gåing og slåssing nede på bakken skal ta power reactor nr 2. Hmm, jeg har kjørt ned heise, men det er da ingen folk der ute. Tvert imot, det er jo helt stille å fredelig der. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 når du har tatt power reacotr nr1 så dra ned på brua nedenfor og gå inn døra. gå så inn igjennom bygningen til du kommer til en av bruene du gikk over når du kom andre veien, gå over der og fortsett inn i neste bygning. Etter den bygningen kommer du til broa et steinkast til siden for den første brua(ikke den ved power reactor 1) gå over brua og inn gjennom bygningen til du kommer til en heis, dra ned heisen og gå videre gjennom bygningen til du kommer ut.da begynner den vanskelige delen av "Two Betrayals" når du etter litt gåing og slåssing nede på bakken skal ta power reactor nr 2. Hmm, jeg har kjørt ned heise, men det er da ingen folk der ute. Tvert imot, det er jo helt stille å fredelig der. Lenke til kommentar
Zephid Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har du tatt heisen ned til under steinbrua ved siden av "pyramiden" du kom ut av i starten? Da har du gått feil. inne i bygningen etter første power ting så skal du følge pilene på gulvet, bare feil vei. blir egentlig samme oppdraget som "assault on the control room" bare motsatt vei Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Noen som har klart Halo på Legendary? Holder på og spiller gjennom på Heroic nå. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Noen som har klart Halo på Legendary? Holder på og spiller gjennom på Heroic nå. Jeg har klart det på legendary, ja. Co-operative. Nest siste brett er utrolig vanskelig i single player. Siste brett er simpelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå