betzy Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Hei hei. Jeg har nå bestilt meg SE w610i og lurer på om det er noen som har noen erfaringer med skjermen på denne mobilen? er det dårlig skjerm med dårlig oppløsning i forhold til andre mobiler? Endret 13. juni 2007 av betzy Lenke til kommentar
Løve Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg synes skjermen er god den. Ganske fargesterk og klar. Oppløsningen er helt grei den også. Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Skjermen er ganske skarp og lyssterk, men sammenlignet med dagens telefoner har den litt dårligere oppløsning. Den har en oppløsning på 176 x 220 piksler contra de nye mobilene som har en oppløsning på 240 x 320 piksler. Men skjermen er for all del god nok til å vise bilder og spille på, og viser du bildene dine vannrett, kommer du ikke til å bli skuffet! Men har du f.eks sett skjermen til en W800i, W810i og K610i så vet du hvordan skjermen på din W610i er. Endret 14. juni 2007 av apegutt_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå