atotlole Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Trenger effekter, tips, rekvisitter og ideer og sånt, skal lage 70-talls film. gleder meg til og se deres ideer. Det skal være en litt komisk film, har ikke så stort budskjett heller, så jeg trenger billige ideer til komiske scener Endret 13. juni 2007 av atotlole Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du ga ikke et veldig stort utgangspunkt, men. 70-tallsfilm kan være så mangt, men siden vi bor i Norge, er det mest nærliggende å ta lage noe som er tradisjonelt forbundet med norsk film. På 70-tallet og utover hadde vi sosialrealistiske filmer, spesielt de av Wam & Vennerød, som benyttet seg av delvis amatørskuespillere, locationfilming, filming utenfor den klassiske Hollywood-normen (dvs hadde med scener som ikke var nødvendige for handlingen, men som understreket "realismen") osv. Kan ikke dere forsøke å lage noe liknende, bare satt til dagens samfunn? PS: Se Lasse & Geir fra 1976. Lenke til kommentar
atotlole Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Du ga ikke et veldig stort utgangspunkt, men. 70-tallsfilm kan være så mangt, men siden vi bor i Norge, er det mest nærliggende å ta lage noe som er tradisjonelt forbundet med norsk film. På 70-tallet og utover hadde vi sosialrealistiske filmer, spesielt de av Wam & Vennerød, som benyttet seg av delvis amatørskuespillere, locationfilming, filming utenfor den klassiske Hollywood-normen (dvs hadde med scener som ikke var nødvendige for handlingen, men som understreket "realismen") osv. Kan ikke dere forsøke å lage noe liknende, bare satt til dagens samfunn? PS: Se Lasse & Geir fra 1976. 8849561[/snapback] Hehe, ga ikke så godt utgangspunkt her,nei . Noen ideer til noen billige rekvisitter trenger jeg også... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 På Fretex har de ofte mange smakløse klær. Spør foreldrene dine om de har igjen gammelt ræl. Lenke til kommentar
stiji Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 ketsjup er vel ganske billig! det kan du jo bruke som blod:p neida bare kødder jeg:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå