Gå til innhold

Trenger ideèr til film

Anbefalte innlegg

Trenger effekter, tips, rekvisitter og ideer og sånt, skal lage 70-talls film. gleder meg til og se deres ideer. :hmm: Det skal være en litt komisk film, har ikke så stort budskjett heller, så jeg trenger billige ideer til komiske scener :hmm:

Endret av atotlole
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du ga ikke et veldig stort utgangspunkt, men. 70-tallsfilm kan være så mangt, men siden vi bor i Norge, er det mest nærliggende å ta lage noe som er tradisjonelt forbundet med norsk film. På 70-tallet og utover hadde vi sosialrealistiske filmer, spesielt de av Wam & Vennerød, som benyttet seg av delvis amatørskuespillere, locationfilming, filming utenfor den klassiske Hollywood-normen (dvs hadde med scener som ikke var nødvendige for handlingen, men som understreket "realismen") osv. Kan ikke dere forsøke å lage noe liknende, bare satt til dagens samfunn?

PS: Se Lasse & Geir fra 1976.

Lenke til kommentar
Du ga ikke et veldig stort utgangspunkt, men. 70-tallsfilm kan være så mangt, men siden vi bor i Norge, er det mest nærliggende å ta lage noe som er tradisjonelt forbundet med norsk film. På 70-tallet og utover hadde vi sosialrealistiske filmer, spesielt de av Wam & Vennerød, som benyttet seg av delvis amatørskuespillere, locationfilming, filming utenfor den klassiske Hollywood-normen (dvs hadde med scener som ikke var nødvendige for handlingen, men som understreket "realismen") osv. Kan ikke dere forsøke å lage noe liknende, bare satt til dagens samfunn?

PS: Se Lasse & Geir fra 1976.

8849561[/snapback]

Hehe, ga ikke så godt utgangspunkt her,nei :blush: . Noen ideer til noen billige rekvisitter trenger jeg også... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...