leifeinar Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 bra spørsmål..... er jo i salg de fleste steder nå. har skrevet meg opp på prisvarsling i prisguiden. ser ut til og bli et dyrt kabb, over 3k antagelig Lenke til kommentar
gsp Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Spiller ingen rolle for meg om den koster 2500 eller 3500 kr. Et så bra HTPC kabinett vil kunne vare lenge. Stort og ser veldig bra ut. Gleder meg til å sette opp HTPC'en Lenke til kommentar
gsp Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ingenting nytt om lanseringsdatoen? Skal kjøpe inn snart og begynner å bli utålmodig.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 det er litt sprøtt at vi ikke har sett det enda... har jo vært i salg i lengere tid i utlandet.... Lenke til kommentar
gsp Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Vet ikke om noen andre kabinett som kan ta Thermalrights 120 Ultra grafikkort kjøler? Den blir jo da ganske høy i et htpc kabinett, Zalman HD160 greier ikke det. Vet ikke om jeg gidder å vente så lenge Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 samme problemet hos meg, har en schyte ninja.... mener og ha sett på alle htpc kabb der ute og det er ingen andre enn akkurat det der som har plass Lenke til kommentar
gsp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 da har shg.no sendt mitt kabinett Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) har de fått det....?? wow. du må raportere. må vente på lønning den 12 sept har pløyd shg sidene... ingen kabinett og se... har du link? Endret 31. august 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
gsp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 https://prisguiden.no/fritekst_sok....&searchPg=S%F8k Når du klikker på en av de to linkene, kommer du inn hos shg.no, men det kommer ingenting i hovedsiden, det kommer en popup.. Gå inn på popupen og kjøp.. Tror det kostet 130-140kr i frakt! OBS! det er en bestillingsvare, kan ta ei uke før de får den på lager dersom ikke de tok inn flere når jeg bestilte Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 så utrolig vanskelig de skulle gjøre ting da, skulle tro at de ikke hadde lyst og selge noen kabb du får vel kabinettet før jeg får penger så få høre hva du synest om det Lenke til kommentar
gsp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 hehe, får vel kabinettet iløpet av neste uke, sikkert torsdag eller fredag. får da de andre komponentene til htpcen i neste uke også forhåpentligvis. skal gi tilbakemelding om kabinettet når jeg får det Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) hva har du tenkt og putte inni? vet du forresten av noen reviews på nettet, har sett litt rundt og det er ingenting Endret 31. august 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
gsp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 http://www.3dgameman.com/content/view/9720/103/ video omtale http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=48971 Der er sånn ca hva jeg skal ha inni. Har bestilt en HD-DVD spiller fra toshiba også Lenke til kommentar
gsp Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Fikk kabinettet idag! Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Fikk kabinettet idag! 9479779[/snapback] Dette likte jeg godt, stor plass og pent, og mulighet for stillegående kjøling virker bra. Følger det med fjernkontroll - er dette en slik gyro fjernkontroll? Takk for bildene - kjekt å se:-) Endret 12. september 2007 av Govassa Lenke til kommentar
gsp Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Fjernkontrollen har en litt billig plast følelse av seg, noe som ikke står i stil til resten. Men har fått MX air og Edge Di Novo, så fjernkontrollen blir nok brukt lite. Kanskje til on/off Har ikke resten av komponentene takket være blunderen til norek. edit: tror ikke dette er noe gyro remote nei.. Endret 12. september 2007 av gsp Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 det der kabinettet gled sykt bra inn i tv-bordet ditt.... Lenke til kommentar
gsp Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Ja, passet godt inn, bare den stygge kabel tuneren som skulle vært byttet ut Lenke til kommentar
svennand Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fikk kabinettet idag! ARG! finner ikke det kabinettet! eller dvs finner det i sølv, siden primare kommer til å stå i racket mitt og så vil jeg ha svart=( Nå har du jo hatt det en stund, er du fornøyd? Lenke til kommentar
svennand Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Fikk kabinettet idag! ARG! finner ikke det kabinettet! eller dvs finner det i sølv, siden primare kommer til å stå i racket mitt og så vil jeg ha svart=( Nå har du jo hatt det en stund, er du fornøyd? hehe fant det, men fremdeles spørsmålet er du fornøyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå