atotlole Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Trenger folk til å sende inn gode ghost stories på engelsk... Endret 13. juni 2007 av atotlole Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Stavefeil. Det heter: "Trenger folk til Å sende inn gode ghost stories..." Jeg har ikke noen desverre. Hva trenger du det til? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 R.L. Stine sine bøker er originalt skrevet på engelsk. Hvis du vil ha en kortere kan du google opp Bloody Mary elns. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Stavefeil. Det heter: "Trenger folk til Å sende inn gode ghost stories..." Jeg har ikke noen desverre. Hva trenger du det til? 8849771[/snapback] Stavefeil, dessverre skrives med to s'er. (Ja, vet det er helt off topic, men når noen påpeker stavefeil og har stavefeil selv, så må jeg reagere. ) Lenke til kommentar
atotlole Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Stavefeil. Det heter: "Trenger folk til Å sende inn gode ghost stories..." Jeg har ikke noen desverre. Hva trenger du det til? 8849771[/snapback] liker engelske grøssere Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Eller er det tilfeldigvis en skoleoppgave? hmm.. men sa seint pa aret? Vi har en egen kategori for boker her pa forumet, og kanskje du kunne endre emnetittelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå