Teh_Unknown Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei, jeg har akkuratt vært på lan, og har hatt noen jævler på pcen min som har klart og slettet Autokjøren min på den eksterne hardisken, ->Med VIKTIGE dokumenter. Er det noen mulighet og fått den inn, sånn at jeg kan gå inn på hardisken igjen? P.S. Trenger svart fort, har muntlig eksamen i morra, og trenger og pugge på det som er inn på den. Takker. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hva mener du? Har du ikke tilgang til disken via utforsker? Lenke til kommentar
Teh_Unknown Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Du hører pling plong, og den eneste muligheten jeg har og gjøre med den er og dra den ut sikkert, man kan ikke åpne innholdet for det kommer aldri noe opp å åpne, og de folka som gjorde det sa de hadde sletta Auto Kjør og at det var ingenting mer de kunne gjøre, jeg har fått ny harddisk, men den intereserer meg ikke, trenger innholdet på den andre. Finnes det et program i Windows eller et og laste ned som kan lokalisere hardisker og etterpå legge inn filer på de? Lenke til kommentar
trondage Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Regner med du har vært inne på "Min Datamaskin" og sett at den ikke ligger der? Autokjør har jo egentlig ikke så mye funksjon utenom å gjøre et par ting automatisk ved tilkobling da. Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er jo bare å gå inn på den "manuellt" uten noe autokjør ja, ved å klikke deg inn på Min Datamaskin... Lenke til kommentar
Teh_Unknown Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 wtf? Tror du jeg er heeelt blåst? Har jo sett der, den kommer ikke opp der. Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Mener ikke å være frekk, men det hørtes faktisk slik ut utifra det du forklarte. Trenger jo ikke noe "autokjør". Lenke til kommentar
Teh_Unknown Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Vell, det er et eller annet de har sletta, så ser bare at jeg kan dra den ut, men ser ikke selve greia. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Prøvd med en linux liveboot cd? feks. knoppix? bruker dette på jobb i enkelte tilfeller når noe skal hentes ut... Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kommer den ikke opp i det hele tatt under diskbehandling heller? Lenke til kommentar
Teh_Unknown Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Hakke prøvd noe for er redd for at jeg skal slette et eller annet Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du sletter ingenting fra diskbehandling. Høyreklikk på min datamaskin, velg behandle, og velg diskbehandling. Finner du den der? Er det USB eller FW? Lenke til kommentar
Teh_Unknown Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Finner ikke noe, og den er USB. Lenke til kommentar
grandadi Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) har du prøvd å finne disken ved "legg til ny maskinvare"? Og gjenopprettingsfunksjonen kan funke. lykke til Endret 13. juni 2007 av grandadi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå