Barredo Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har plukket ut noen av kursene til BI og lurer på om jeg får en brukbar jobb om jeg har alle disse: Kursene det gjelder er: Grunnkurs forsikringsmegling forsikringslære 1 skatterett Privatøkonomi med jus 1 Hva tror dere? Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Har plukket ut noen av kursene til BI og lurer på om jeg får en brukbar jobb om jeg har alle disse: Kursene det gjelder er: Grunnkurs forsikringsmegling forsikringslære 1 skatterett Privatøkonomi med jus 1 Hva tror dere? 8848878[/snapback] Bør vel ha noe med enn de 30-35 studiepoengene det der gir? Lenke til kommentar
Barredo Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Så du tror ikke jeg kan få jobb i en bank, eller noe innen forsikring? Og hva er den raskeste måten for å få studiekompetanse? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Så du tror ikke jeg kan få jobb i en bank, eller noe innen forsikring? 8850717[/snapback] Tror nok de vektlegger en tittel ganske høyt. Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Tror ikke du kommer så langt med å plukke enkeltkurs. Jeg vet ikke om BI lar deg plukke kurs på den måten heller, jeg tror du er nødt til å søke deg inn på et studie. Grad betyr mye. Lenke til kommentar
Barredo Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Kan nevnes at jeg tidligere har jobbet som telefonselger, i et relativt stort selskap. Altså, som selger til andre bedrifter, såkalt B2B. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Tror det er lurere at du skaffer deg en tittel først, så videreutdanner du deg senere. At du har jobbet som telefonselger betyr mindre, ettersom det er en jobb hvem som helst kan få. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Få deg en bachelorgrad, evt. en eller annen form for diplomøkonom dersom det fremdeles tilbys. Frittstående kurs er egentlig ikke spesielt mye verdt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå