kjenyg Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Ser nå at classics begynner å poppe opp på 360 nå...saints row, dead rising condemned m.m. Det jeg lurer på er om det er slik at alle titler en gang ender opp som classics....eller er det bare "classics" ? Endret 13. juni 2007 av kjenyg Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Er vel bare titler som selger i x antall. Vet ikke antallet, men de spille du nevner (hvertfall Saint's Row og Dead Rising) har solgt i ganske mange eksemplarer Lenke til kommentar
kjenyg Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Er vel bare titler som selger i x antall. Vet ikke antallet, men de spille du nevner (hvertfall Saint's Row og Dead Rising) har solgt i ganske mange eksemplarer 8848863[/snapback] Ja stemmer det, men ser også at spill som Kameo og Perfect dark zero selges som classic nå...Solgte disse spillene noe voldsomt da? Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kameo og Perfect dark zero var jo release spill så det skal du ikke se bort i fra Lenke til kommentar
kjenyg Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Kameo og Perfect dark zero var jo release spill så det skal du ikke se bort i fra 8848975[/snapback] Ok ok kan jo stemme det...jeg har kun hatt xboxen i 8 måneder så jeg fikk ikke med meg alt som skjedde i starten... Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 jeg har sett kameo og perfect dark zero i classic cover i en butikk Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg tror Kameo Og Perfect Dark solgte ganske mange eksemplarer. Det var jo disse 2 og PGR3 som var de største spillene ved lansering Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Perfect Dark Zero har solgt til platinum (over 1 million). Kameo lå vel på rundt halve millionen tror jeg. Det mestselgende launchspillet var CoD2, med bortimot 2 millioner totalt. Lenke til kommentar
kjenyg Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2007 Perfect Dark Zero har solgt til platinum (over 1 million). Kameo lå vel på rundt halve millionen tror jeg. Det mestselgende launchspillet var CoD2, med bortimot 2 millioner totalt. 8851301[/snapback] Ooops...ja var nok ikke klar over hvor mye de solgte... Men det virker som om vi kan konkludere med at det aller meste ender opp som classics en gang! Enten om de virkelig er "klassikere" eller om de bare vil selge flere av dem! Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Reagerer egentlig på det her. Synes et spill iallefall bør ha vært to-tre år på markedet før det skal bli "Platinum Collection", amt at de bør være spesielle nok til å kvalifisere til tittelen. Nå virker det som om bortimot alt eldre enn et halvt år plutselig er en klassiker. Lenke til kommentar
kjenyg Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Reagerer egentlig på det her. Synes et spill iallefall bør ha vært to-tre år på markedet før det skal bli "Platinum Collection", amt at de bør være spesielle nok til å kvalifisere til tittelen. Nå virker det som om bortimot alt eldre enn et halvt år plutselig er en klassiker. 8860950[/snapback] Ja jeg og syns det er litt dumt....De ødelegger litt av sjarmen...Men det er jo litt positivt for oss forbrukere og...har du litt is i magen kan du altså få alle titler for ca 200 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå