GTS Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Vurderer å kjøpe meg ett nytt skjermkort, ettersom mitt nåværende kort begynner å bli litt for dårlig.. Skal ha ett kort til rundt 1000 kr +-. Har noen ett kort å anbefale? Tidligere har NVIDIA kort ofte hatt ett problem med at de har gitt ett uklart bilde i hjørnen av skjermen...hvordan er det nå? MMerket det både på mitt GF2MX og mitt nåværende kort... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hva skal du bruke kortet til? Spiller du mye eller er du ute etter gode TV-ut kvaliteter. Støtte for linux osv.. Lenke til kommentar
QTC Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Hercules 3D Prophet FDX8500LE 64MB DDR AGP, ATI Radeon 8500NOK 819,00http://www.amraam.no/ Lenke til kommentar
GTS Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg spiller ikke så veldig mye, men litt blir det jo alltids... Vil ha en grei ytelse i de fleste spill (ihvertfall en god del bedre enn nå!) God TV-Ut kvalitet har jeg ikke noe særlig behov for. Hovedkriterier er at kortet skal være billig, samt at det er "fremtidsrettet", og ikke må byttes ut i morgen...hvis dere skjønner.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg spiller ikke så veldig mye, men litt blir det jo alltids...Vil ha en grei ytelse i de fleste spill (ihvertfall en god del bedre enn nå!) God TV-Ut kvalitet har jeg ikke noe særlig behov for. Hovedkriterier er at kortet skal være billig, samt at det er "fremtidsrettet", og ikke må byttes ut i morgen...hvis dere skjønner.. Velge et GF4 4200 kortet koster litt over 1100kr for det billigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå