Telcontar Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Topline har tilbud på noen 5.1 høytalere fra Aashima for bare 895kr. Er det noen som kan ved å se på denne siden http://www.aashima.com/products/product.ht...htm?artnr=12643 og si om de er noe bra? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Uansett er tilbudet på komplett bedre (da veit du hvertfall at du får høyttalerne). Husker ikke merket. Asus eller Abit eller noe. Var reklamert for dem her for noen uker sida. Bare å legge på et par hundringser til... Eller legg på en halv høvding, og du har CSW Inspire 5.1! (De du skulle spandere på deg) Huh! Ser jeg feil, eller er volumkontrollern på sub'en? Skandale de luxe av dimensjoner! Tabbe! _________________ Godt nyttår! Nå er jeg sannelig med i 200-club :razz: Telcontar, watch your back! [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2001-12-28 19:28 ] Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Min erfaring med Aashima sier at det er no møkk. Hadde bla. en Aashima psu engang. Den sugde rævva. Hør på sosohal, gutten som poster som f**n for å ta deg igjen :wink: Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 ja helt enig, min aashima psu røk etter 4 måneder. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 hvis du vil ha 5.1 høytalere for en billig penge er Creative Høyttaler Inspire 5.1 5300 koster rundt 1300 spenn Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Jepp, det ville jeg ha, så nå sitter jeg og hører på DVD med drønnende lyd (mamma klager)! Bare synd at keg sitter i hjørnet av rommet, slik at jeg ikke har noe sted å sette den siste satelitten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå