Gå til innhold

Spinpoint når 1 TB

Anbefalte innlegg

Jeg er også en av de som ga opp å vente på denne disken. Jeg gikk tom for lagringsplass for litt over en måned siden, og endte opp med å kjøpe to WD 750 GB disker i stedet. De er sikkert ikke like spenstig i frasparket, men det er kun lagring jeg trenger de til og 1,5TB er jo litt. Merkelig nok ser det ut til at diskene har steget en del i pris siden jeg kjøpte de, betalte vel 1500 kr per stk for de for en måned siden og nå koster de fra 1800 og oppover! :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er også en av de som ga opp å vente på denne disken. Jeg gikk tom for lagringsplass for litt over en måned siden, og endte opp med å kjøpe to WD 750 GB disker i stedet. De er sikkert ikke like spenstig i frasparket, men det er kun lagring jeg trenger de til og 1,5TB er jo litt. Merkelig nok ser det ut til at diskene har steget en del i pris siden jeg kjøpte de, betalte vel 1500 kr per stk for de for en måned siden og nå koster de fra 1800 og oppover! :wee:

9621280[/snapback]

Oi, betalte 1400 per stk for mine 8, men de gikk vel opp i pris til 1500 senere samme dag, så gjorde vel et slags varp der :) Spesielt nå som prisene har gått opp enda mer.

AtW

Lenke til kommentar
Wæææ.. ser ps data har satt bekreftet leveringsdato til 1.desember! Må vi virkelig vente så lenge?  :cry:

9628238[/snapback]

Menisvartefaen! :wallbash:

Hadde nå trodd at de skulle blir tilgjengelige i løpet av denne måneden her :ermm:

Da spørs det om det ikkje blir bestilt 2 stk Hitachi-disker fra shg snart :hrm:

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei. 1.desember er helt bak mål. Gidder absolutt ikke vente 2 måneder til, jeg må nesten ha en større disk snart. Får vel heller bestille en av de eldre modellene, eller fra en annen produsent. Så får jeg kjøpe en av disse i julegave til meg selv i desember.

Lenke til kommentar

<skeptisk>Når så man sist en bekreftet leveringsdato 2mnd frem i tid ?</skeptisk>

Jeg tror mye blir å skje nå i løpet av en uke eller to når også andre butikker begynner å få diskene i sortementet.

|2mmy|

Endret av 2mmy
Lenke til kommentar

En distributør jeg har tilgang til, har priset diskene slik:

F1 1TB 3.5" SATA2 7200RPM 16MB (HD102UJ) 2228,- inkl mva.

F1 750GB 3.5" SATA2 7200RPM 16MB (HD752LJ) 1512,- inkl mva.

Desverrre ikke noen informasjon om leveringsdato der heller....

|2mmy|

Lenke til kommentar
500GB er et så godt kjøp om dagen at jeg sliter med å forsvare 750GB og 1000GB disker for meg selv.

Jeg klarte ikke forsvare det lenger og heiv inn en bestilling på 500GB. Hadde egentlig planer om å vente på 1TB-disken men det tar jo så lang tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...