Exeter Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har lagt inn DirectX 9, noe som var litt dumt. :-? BLA. Fordi når jeg spiller CS, så løper alle fra meg. Det var til og med en som sa at jeg hakket bortover hele. Jeg har Creative GeForce4 MX420. Har lagt inn driverene på nytt, men ingen endring. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?, utenom å ta rollback eller leggeinn windows på nytt. .exe Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har du lagt inn de nyeste driverene eller dem som fulgte med kortet? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jeg har lagt inn DirectX 9, noe som var litt dumt. :-? Ja, for GeForce4 MX420 støtter ikke DirectX 9 Så for å bli kvitt DX9, må du ta en rollback eller legge inn windows på nytt. Lenke til kommentar
Lupus Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Som ordtaket sier; "If it ain't broken, don't fix it". Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 såvidt jeg vet, kan du godt ha et skjermkort uten directx9 funksjoner, og likevel installere directx9. Så jeg tviler igrunn på at dette er problemet ditt Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det er jo bakoverkompatibelt vil jeg tro, men uansett. Det er et helvettte på jord å bli kvitt DirectX Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ta et søk på google etter "DirectX uninstaller", så finner du sikkert noe. Microsoft støtter selvsagt ikke sånn programmer, men de finnes! Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 JEg kjørte en rollback, det var kun snakk om 1 dag. Alt er fikset, Direcx 9 kan gå å henge seg, mens jeg spiller lykkelig videre. .exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå