AndersT2 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) Jeg hadde ett problem med at itunes og word ikke kunne være oppe samtidig, dette fikset seg, med at jeg oppgraderte Itunes fra v. 6.4 tror jeg til dagens 7 ett eller annet. Samtidig så greide jeg å innstallere Quicktime i samme prosess. Og etter denne innstallasjonen så greier den ikke å hente trailere fra Apple.com siden. Jeg får bare plug-in feil hele tiden. Dette fungerte uten problemer før. Jeg har pro versjonen, og må ha dette til å funke fort, pga jobb. Jeg avinstallerte quicktime, og la den inn igjen med ren quicktime innstallerer uten itunes, men problemet er der fortsatt. Den greier å laste ned HD trailere fra andre sider, men det ligger så mange på apple siden som ikke ligger noe annet sted, og jeg må ha tilgang til disse. Noen som kan hjelp? EDIT: Etter mye prøving, avinstallering, testing av alternativ versjon, og tilbake til normal quicktime igjen så funker det igjen. EDIT2: Da var feilen tilbake igjen når jeg la inn pro nøkkelen. Hvorfor klikker den her? EDIT 3: Jeg trodde kanskje det var produktnøkkelen som hadde blitt stengt (en slik funnet på nettet), så jeg skaffet en ny på den ærlige måten. Men denne funket heller ikke. Men så måtte jeg restarte maskinen, og da funket det. Rart at man ikke fikk beskjed om at den må restartes for å fungere mot Internet Explorer. Endret 13. juni 2007 av AndersT2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå