Cortinarius rubellus Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg vet bare at stress gjør utrolig mye rart med kroppen Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Neseblod skyldes som regel høyt blodtrykk, noe man får ved vedvarende stress. kilde Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Neseblod skyldes som regel høyt blodtrykk, noe man får ved vedvarende stress. kilde 8866017[/snapback] vi vurderer sykemelding, men det vil avhenge av utviklingen for meg. Foreldrene er nokså bekymret for den ene jobben og hvor deprimert jeg til tider blir av sjefen. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ikke at jeg har noe med det, men hva jobber du med? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Ikke at jeg har noe med det, men hva jobber du med? 8866041[/snapback] kundesupport og liknende. Problemet på den ene jobben er sjefen. det stresser meg måten hun behandler meg og er mot meg. usikkerheten om arbeidsplassen og hvor fornøyd hun er med jobben jeg gjør ødelegger en del. Totalt tror jeg 65 timers arbeidsuke på 2 jobber også er en dårlig ide. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Du må prøve å få ned stress-nivået i kroppen, du kan risikere at det bare blir verre( nå prater jeg uti fra HVIS det er stress ). Jeg håper du finner en løsning for det som plager deg, unner ingen å ha det dårlig på den måten. Lenke til kommentar
Eirichr Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Også hvis man er sliten så begynner enkelte lett/fort å blø neseblod... Men uansett hvis neseblødingen vedvarer så vil jeg anbefale å "brenne/svi" nesa. Du blir bedøvet så det gjør ikke noe vondt i det hele tatt men du vil sannsynligvis få nyseanfall når bedøvelsen går vekk... Hør med en neselege. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Også hvis man er sliten så begynner enkelte lett/fort å blø neseblod...Men uansett hvis neseblødingen vedvarer så vil jeg anbefale å "brenne/svi" nesa. Du blir bedøvet så det gjør ikke noe vondt i det hele tatt men du vil sannsynligvis få nyseanfall når bedøvelsen går vekk... Hør med en neselege. 8867667[/snapback] det kan forklare mye. Moren min klaget over at jeg så veldig sliten ut i går. Nå blir det helg, og jeg kan sove lenge i morgen. Sjefen sendte meg på noe enkelt i morgen, og sa jeg kunne ta så mye pauser jeg ville. Dessuten er hun hyggelig, noe mindre andre sjef ikke er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå