Christian86 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 De siste to-tre dagene har jeg slitt med at jeg begynner å blø neseblod for ingenting. Det starter som regel på morningen, og vedvarer litt, før det blir bedre utover dagen. Hva kan dette skyldes? stress, dårlig søvn, nedsatt allmenntilstand (litt snufsete) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg vet at tørr luft og mye støv i lufta kan føre til hyppig neseblod. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg vet at tørr luft og mye støv i lufta kan føre til hyppig neseblod. 8848306[/snapback] Så sommervarmen kan ha en viss sammenheng kanskje? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Put...the finger...down. 8848330[/snapback] hva? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Put...the finger...down. 8848330[/snapback] hva? 8848443[/snapback] Han mener at du peller deg for mye i nesa Jeg har blødd neseblod de siste tre dagene jeg også, kanskje det er med lufta? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Fra spøk til halvor, hender det at det svir litt i nesa også? Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 En jeg kjenner blør neseblod hele tida. Han har bihule betennelse... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg også har blødd naseblod sånn omtrent 3 ganger den siste måneden. Var nok på grunn av varmen, samt det med stress og dårlig søvn. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg blødde neseblod hele tiden når jeg var liten. Det er ikke noe annet å gjøre med det enn å svi bort noen blodårer i nesa, eller no sånt. Auch! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg blødde neseblod hele tiden når jeg var liten. Det er ikke noe annet å gjøre med det enn å svi bort noen blodårer i nesa, eller no sånt. Auch! 8850150[/snapback] Hmm.. Har du prøvd selv med fyrstikker? Hva ble resultatet? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Du har nok et svakt blodkar eller noe, jeg hadde samme problemet for noen måneder siden.. Blødde neseblod 4-5 ganger på et døgn, helt uprovosert. Og det tok lang tid før det stoppet å blø og, når jeg tok papir i nesa. Normalt så pleier det å stoppe etter noen minutter, men jeg hadde papir i nesa i 20 minutter og alikevel så begynte det å fossblø med en gang jeg tok ut papiret.. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg blødde neseblod hele tiden når jeg var liten. Det er ikke noe annet å gjøre med det enn å svi bort noen blodårer i nesa, eller no sånt. Auch! 8850150[/snapback] Hmm.. Har du prøvd selv med fyrstikker? Hva ble resultatet? 8850159[/snapback] Nei, men faren min var også en blødene kar, og han svidde vekk blodårer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Man svir det ikke selv med fyrstikker, dette er noe lege / sykehus gjør Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg hadde også blod i nesen her om dagen.. Er antageligvis for pollenallergi, eller at jeg snyter meg for hardt (blåser for hardt ut) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Vitaminmangel er en kjent synder. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kan neseblod komme som følge av stress også? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har også hatt dette problemet. Særlig som barn, da kunne jeg blø for ingenting. Nå skjer det bare i perioder noen ganger i året. I fjor da jeg så filmen Spanglish, og ei på filmen startet å blø der, så begynnte jeg også. Snakk om tilfeldighet Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Vitaminmangel er en kjent synder. 8858503[/snapback] Korrekt, jeg tok meg en tur til legen og fikk en nesespray som jeg skulle bruke i ei uke og noen piller med en form for vitaminer elns... Det at jeg blødde neseblod mye (daglig) var att neseveggene mine var blitt tynne som matpapir som legen min sa... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Problemet har vedvart ut denne uken. I dag begynte jeg å blø spontant under en samtale med en kunde. Hadde ikke gjort noe med nesen i dag. Ingen sjans det kan ha sammenhgeng med stresset på den ene jobben og psyokososiale miljøet? Bare lurer. For den siste uken har vært 65 timers uke, og maksimalt stress, og dette med vitaminer har jeg ikke inntatt mindre av nå enn før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå