Hetfield^^ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Man vil alltids ha det man ikke kan få! Lenke til kommentar
Gjest maskulinus_anonymus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Forelskelse kommer og forelskelse går. Min erfaring er ihvertfall at det tar mye lengre tid jo mer tid du tilbringer med hun, blir minnet på hun eller tenker på hun. Men jeg skjønner dilemmaet ditt, og det er absolutt ingen enkel situasjon. Det hjelper utrolig mye å drive med andre ting å ikke tenke noe på hun. Se stand-up, komedie eller andre ting som får deg til å le (utrolig hvor mye Angry Nintendo Nerd sine videoer hjalp meg å få glede i en trist periode). -Ingen jenter er perfekte. Se eller let etter negative sider ved hun og konsentrer deg om disse. Vet dette er jævli og vanskelig, men det funker faktisk. Ikke begynn og hat hun, men prøv heller å få en mer "nøytral" følelse for hun. -Ta tiden til hjelp. Hold deg som sagt unna ting som minner om hun så godt det lar seg gjøre. Evt. hør på triste sanger om kjærlighet, men nok en gang så snakker jeg av erfaring når jeg sier at slike sanger hjelper best etter et brudd, ikke ellers. Men det er verdt å prøve kanskje? -Snakk ut med noen. Hjelper utrolig mye, og dette har hjulpet meg utrolig mye før. Du kan få gode råd som du ikke har fått før, men uansett får du "letta på trykket", noe som gagner deg stort. Ellers kommer jeg ikke på stort mer å si, annet enn lykke til videre.. Håper det kommer ei ny og singel jente inn i livet ditt som får deg til å glemme alt annet! Anonym: Skjønner godt situasjonen din. Har vært i den selv, og jeg bestemte meg for å satse, og brant meg nok en gang. Men ingen kan ta avgjørelsen for deg; du har en fri vilje, og kun du bestemmer hva du vil gjøre. Ingen anbefalinger eller råd i verden kan ta det valget for deg. Men du må jo prøve før eller siden, med mindre du ønsker å bli en 'lone-wolf'. Men føler du det er for tidlig, så er det rett og slett for tidlig. Ingen kan heller si hvem du passer med og ikke. Det er også helt opp til deg selv å avgjøre. Uansett valg, så håper jeg at det ender bra for deg. Om lykken måtte stå oss alle bi.. jeg liker henne ikke så godt lenger, liker egentlig ikke de som er opphengt i "teenidols" og sier de er søte, mer eller mindre sjalusi men uansett syns jeg det er tåpelig. men jeg har en venninne som IKKE er sånn, det er noe jeg liker hverandre og vi trives godt sammen, snakker bra, men jeg vet ikke om jeg vil ha henne som venn eller prøve. hør på erik og kriss´sang: "hvorfor ble det sånn?" og du kan skjønne min livssituasjon GANSKE godt, (bortsett fra med arbeidsnarkoman, jeg tross alt bare 13 1/2 Lenke til kommentar
Gjest Guest_Petter_* Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har samme problem. Ei jeg liker godt, er perfekt på alle måter, hun ble sammen med en annen. Jeg er med denne jenta daglig, må høre på snakk om typen hennes og slikt prat... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det funker å tenke på alle fiskene i havet. Trenger ikke å henge deg opp i denne ene personen når det er så mange der ute - og mange som fortjener mye mer å knuse hjertet ditt enn henne. Se deg rundt på gata en gang og se hvor mange latterlig nydelige kvinnfolk du finner. De tar aldri slutt! <3 Og om det ikke funker så bare kutt henne ut. Det er kanskje problematisk når det er dama til bestekompisen din men det er ikke umulig å la det løse seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå