Fragment Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei. Jeg har ikke vurdert intel på mange år, men nå vurderer jeg en liten billig oppgradering av min eldgamle traver. oppgraderingen skal være billigst mulig, og ha et HK som støtter både AGP og PCI-E ettersom jeg fikk kloa i et ATI X1950pro agp billig til jul Jeg er også usikker på RAMen der. Er den kompatibel med HKet? Takker for alle innspill https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=48807 Lenke til kommentar
Kokkelibae Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 det oppsettet ditt så helt kanon ut når du skal ha både AGP og PCI-express så er det hovedkortet det eneste dugelige alternativet, og med prosessor og minne så er det mere opp til hvor mye penger man vil bruke og ja, RAMen er kompatibelt med HK'et, det er 4 sloter for minne på det HK'et, 2 av dem støtter vanlig DDR og de 2 andre er for DDR2 (så vist du har vanlig DDR minne fra før så er du ikke nødt til å kjøpe nye DDR2) Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 13. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2007 Takker for innspill Jeg har jo DDR-minne, men det er 2x256 + 1x512. Så det er ikke noe alternativ. Men tror dette blir en billig og grei oppdatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå